Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024

Για καφέ με τον συγγραφέα Τάσο Αυγεραντώνη

 


Τάσο καλησπέρα! Μου επιτρέπεις να μιλάμε στον ενικό;

Ελεύθερα.

 

Έχεις χρόνο για ένα παγωμένο καφεδάκι;

Δεν είμαι του καφέ, αλλά ένα παγωμένο τσάι ευχαρίστως το έπινα.

 

Πρώτο βιβλίο. Πως αισθάνεσαι;

Ακόμα λίγο μουδιασμένος να σου πω την αλήθεια. Δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι έχει γίνει. Πότε έγραψα την πρώτη γραμμή, πότε τελείωσε, πότε εκδόθηκε ανάθεμα και αν κατάλαβα. Νιώθω λίγο λες και μόλις ξαναείδα ταινία που ‘χα δει μικρός και την είχα ξεχάσει.

 




«Μας πήρε και μας σήκωσε» τι πραγματεύεται;

Είναι η ιστορία ενός γέρου 80 χρονών που περνάει τις πιο μουρλές περιπέτειες και ανακαλύπτει ξανά τον κόσμο και τον εαυτό του στα γεράματα.

 

Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης;

Δεν είχα κάποια συγκεκριμένη ιδέα ή ιστορία στο μυαλό μου όταν ξεκίνησα. Απλά κάθισα και ξεκίνησα να γράφω. Είχα αρκετό περίσσευμα από χρόνο και εσωτερική ανησυχία. Όπως γράφω και στην αφιέρωση του βιβλίου : «ευχαριστώ την ανεργία που με έφτασε στο σημείο να γράψω βιβλίο»

 

Κάθε πότε γράφεις;

Πρώτη φορά τώρα έγραψα.

 

Μικρός τι ονειρευόσουν;

Όταν μεγαλώσω να βρω το όνειρο μου, να το κυνηγήσω και να το κάνω πραγματικότητα.










Γιατί είναι δύσκολο πράγμα η αλήθεια;

Γιατί βρίσκει τους τρόπους να σε αναγκάσει να την παραδεχτείς.

 

Ποιο είναι το μήνυμα που θέλεις να περάσεις στους αναγνώστες σου;

Γράπωσε τις λέξεις και προσπάθησε να δεις από που ανοίγουν. Μόλις το καταφέρεις και τις ανοίξεις, κράτα το νόημα που έχουν μέσα. Όλα τα άλλα άστα να πέσουν χάμω.

 

Τι σου είπαν οι φίλοι σου όταν τους είπες ότι θα εκδόσεις βιβλίο;

Έναν χρειάστηκε να τον φέρω μέχρι την παρουσίαση για να το πιστέψει.

 

Ποιο είναι το Α και το Ω της ζωής σου;

Τα πιο ζόρικα τα άφησες για το τέλος βλέπω…Να είμαι αληθινός απέναντι τον εαυτό μου. Ναι, αυτό.

 

Στείλε το δικό σου μήνυμα στους αναγνώστες του blog.

Άμα διαβάσετε το βιβλίο μου θα μπορείτε να ισχυρίζεστε ότι γίνατε μέλος μιας από τις πιο exclusive ομάδες αναγνωστών στον κόσμο (αν βάλεις τη μάνα μου και κάτι πρώτα ξαδέρφια, ένα μάτσο νοματαίοι θα είμαστε).

 

Σ’ ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου. Άσε! Κερνάω εγώ!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για καφέ με τη συγγραφέα Φωτεινή Καϊοπούλου

  Καλημέρα! Να μιλάμε στον ενικό; Γιατί όχι; Δεν θεωρώ ότι ο πληθυντικός αποτελεί από μόνος του στοιχείο που καθορίζει το σεβασμό μεταξύ τ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις