Κυριακή 23 Ιουνίου 2024

ΠΕΡΝΑΜΕ ΩΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ…

 




 




Μπορεί να κάνει αφόρητη ζέστη, μπορεί ο κόσμος σιγά σιγά να εγκαταλείπει το κλεινόν άστυ για να πάει για διακοπές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι αναγνώστες δεν αγαπάνε το βιβλίο.

Η 36η Έκθεση Βιβλίου συνεχίζεται στο Πασαλιμάνι με μεγάλη επιτυχία. Πολλοί εκδοτικοί οίκοι, ακόμα πιο πολλοί οι συγγραφείς που έρχονται σε επαφή με τους αμέτρητους αναγνώστες.

Την Παρασκευή το απόγευμα, το περίπτερο νούμερο 17 των Εκδόσεων Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος γέμισε με χαμόγελα! Ήμουν εκεί αλλά δεν ήμουν μόνος.




Πρώτος μου έκανε την τιμή να με επισκεφθεί ο συγγραφέας και γιατρός Θεόδωρος Χήρας και τον ευχαριστώ. Εν συνεχεία μια αγαπημένη φίλη και συγγραφέας η Γεωργία Αντωνίου – Γιαννιώτη ήρθε κι εκείνη να με δει και να πάρει το βιβλίο μου.

Η έκπληξη της βραδιάς ήρθε κατά τις 22:00 όταν έκανε την εμφάνισή της η αγαπημένη μου τραγουδίστρια Κωνσταντίνα. Κρατάει πάρα πολλά χρόνια αυτή η κολόνια. Την ευχαριστώ που είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει σε κάθε μου βήμα!

 





Ραντεβού την άλλη Παρασκευή στις 28 του μήνα! Ναι, πολύ καλά καταλάβατε, θα είμαι πάλι εκεί! 

 

Φωτογραφίες Μαρία Γεωργαντά

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για καφέ με τη συγγραφέα Φωτεινή Καϊοπούλου

  Καλημέρα! Να μιλάμε στον ενικό; Γιατί όχι; Δεν θεωρώ ότι ο πληθυντικός αποτελεί από μόνος του στοιχείο που καθορίζει το σεβασμό μεταξύ τ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις