Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

ΕΡΜΟΛΑΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ… με το χέρι στο Ευαγγέλιο

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Περισσότερο γέλιο, χιούμορ ,αυτοσαρκασμός, λιγότερη γκρίνια, περισσότερη  δράση και δημιουργία , νοιάξιμο και βοήθεια  για τον διπλανό μας. Όχι μόνο στην αλλαγή του χρόνου αλλά καθημερινά.


Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Και τα καλά δεχούμενα και τα κακά δεχούμενα που λέει και ο σοφός λαός, δεν είναι τι σου συμβαίνει αλλά πως το αντιμετωπίζεις αυτό που σου συμβαίνει κάθε φορά.



Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Ας δώσουν τον τίτλο οι άλλοι όταν  θα φύγω.

Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Ότι λέω, δίνω, και κάνω σε εκείνους.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Ότι εκείνοι λένε, δίνουν και κάνουν σε εμένα.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Είναι δύσκολο να βρούμε έναν κακό που δεν ζηλεύει και  κάπως πιο εύκολο να βρούμε έναν ζηλιάρη που δεν μισεί.



Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Το αύριο υπάρχει μέσα στο σήμερα ,και παίρνει μαθήματα από το χτες μόνο… έτσι θα γίνει καλύτερο.

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Μόλις γνωρίσεις τα δυνατά σου σημεία αυτά αδυνατίζουν

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:15 στο Θέατρο Vault (Μελενίκου 26 Βοτανικός)

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
Αυτά που μου έχουν χαρίσει…

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Ποτέ δεν είμαστε ελεύθεροι ,όταν το καταφέρουμε τότε θα σταματήσει και θα χαθεί ο χρόνος, άρα ακόμα και στον ελεύθερο χρόνο μας είμαστε δέσμιοι.

Ακούω μουσική κάθε φορά που…
Δεν έχω συγκεκριμένο ωράριο.



Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν…
Μας βοηθάει καθόλου να σκεφτόμαστε αρνητικά?

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Αυτά που νομίζω ότι δεν τα έχω.
Η τέχνη περνάει κρίση;
Την κρίση μπορούμε να την ορίσουμε. Την τέχνη όμως? Τεράστιο θέμα!

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Χα! Η μόδα δημιουργείται από την καθολικότητα και την αποδοχή της πλειοψηφίας του κόσμου! Λες? Εύχομαι όλοι γρήγορα να γίνουμε ντεμοντέ!

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Αν τον ζεις και τον πιστεύεις είναι.

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Και βέβαια υπάρχει

Αγαπημένο παραμύθι;
Η πεντάμορφη και το τέρας, για την αγάπη που λέγαμε παραπάνω



Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Να βρω τις απαντήσεις σε όλα αυτά τα αιώνια ερωτήματα που μας βασανίζουν

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Το χειρότερο είναι αυτό που κάνουμε εμείς στον εαυτό μας

Συνήθως συχνάζεις…
Όπου υπάρχει καλή παρέα, θετική διάθεση ,γέλιο και απουσία γκρίνιας και μιζέριας.

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn;
Και τα δυο ωραία είναι. Σημασία έχουν τα παραπάνω που ανέφερα

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Η ίδια απάντηση με την προηγούμενη.



Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι…
Ότι αγγίζει και μιλάει στην ψυχή μου

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν…
Το θέμα δεν είναι να τον σταματήσεις αλλά να συνεχίσεις αρμονικά και δημιουργικά μαζί του.

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Κάνε παρέα με μικρά παιδιά και θα το βρεις.

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
Ποίημα το ‘’ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ’’ του Καβάφη και τραγούδι το ‘’όταν κοιτάς από ψηλά’’ του Κώστα Χατζή.



 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου