Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

ΘΕΟΔΩΡΑ ΣΑΤΟΛΙΑ…ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

ΠΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΠΟΡ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

Η καταξιωμένη με διεθνείς τίτλους και επιτυχίες πιανίστρια και χορεύτρια μιλά "με το χέρι στο Ευαγγέλιο" λέγοντας μόνο αλήθειες!

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Nα κράταγε η νύχτα αυτή όλη τη χρονιά...

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Να πάρει όλα τα αποστειρωμένα, στεγνά, μίζερα αισθήματα που αντικρίζω γύρω μου  και να τα αντικαταστήσει με υγρά...αυτά που φωνάζουν ζωή, πάθος, δύναμη, χαμόγελο και κρατάνε την καρδιά και τους παλμούς σε εγρήγορση.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Το be continued…




Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Ότι πάω με τον αυθορμητισμό και την καρδιά μου και αυτό είναι επικίνδυνο σπόρ στις μέρες μας..

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
...Θα κάνω αυτό, αυτό και αυτό! Είμαι ενθουσιασμένη!

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Η ζήλεια μπορεί να γίνει κινητήριος δύναμη για πρόοδο και δημιουργία όταν διοχετεύεται και «υπάρχει» σωστά..η κακία δεν έχει τίποτα από τα προηγούμενα..κακία ίσον θάνατος..

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Όχι...υπάρχει μόνο το τώρα και αυτό είναι στα καλύτερα του!

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Ότι ποτέ δεν τα επισημαίνω εγώ ..πάντα τα επιβεβαιώνουν οι άλλοι.. σε άλλους και για αυτό και έχουν αξία ίσως..



Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Ακούω τον πάντα βιαστικό Ελληνάρα να κορνάρει χωρίς λόγο στη μέση του πουθενά..

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
Ηerman Hesse Σιντάρτα, Το άρωμα Πάτρικ Ζίσκιντ, Φάουστ Γκαίτε, Ψάρια στον Αφρό Πιντέρης

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Τον απολαμβάνω... δεν κάνω τίποτα!

Ακούω μουσική κάθε φορά που
Ερωτεύομαι....σχεδόν πάντα!



Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν
Μόνο όταν πιστεύω ότι είμαι η μόνη πάνω στον πλανήτη που μου συμβαίνει κάτι στραβό!

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Το κάθε μου προταίρημα μπορεί να γίνει και ελάττωμα όταν είναι σε λάθος δοσολογία..

Η τέχνη περνάει κρίση;
Όχι γιατί η Τέχνη ποτέ δεν ορίστηκε από οικονομοτεχνικά πλαίσια..η εμπορευματοποίηση της τέχνης ναι μπορεί να περνάει κρίση.. αλλά who cares about that!

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Είναι μια υπέροχη ευκαιρία να γυρίσουμε πίσω στους εαυτούς μας και στο κέντρο μας ανακαλύπτοντας θησαυρούς ολόκληρους!

Συνήθως συχνάζεις…
Όπου μου επιτρέπεται να ονειρευτώ με τα μάτια ανοιχτά χωρίς παρεμβολές..






Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn
Σινεμά καθημερινή δαγκωτό!

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Φαγητό με φίλους στο σπίτι μαγειρεμένο από τα χεράκια μου! Ανεκτίμητο!

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι
Αυτή που ο ρυθμός δεν επισκιάζει την μελωδικότητα.. συνήθως rock μπαλάντες, smooth pop και κλασική επιλεκτικά..

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν
Μόνο όταν είμαι φούλ ερωτευμένη!

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Να τα δέχεσαι όλα με ευχαριστία και μεγαλοσύνη...



2 σχόλια:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...