Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΔΙΠΛΑΡΗ... ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Αυτή, να είναι η χρονιά μου

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Τις κακές μας στιγμές. Όλες όμως!

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Τα χρονικά της Ταμπου-Ρίας

Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Να μην ονειροβατώ τόσο...

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Θα ονειροβατώ μέχρι να πεθάνω!



Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία; 
Ζήλεια είναι να ποθείς κάτι που έχει ο άλλος. Κακία είναι να ποθείς κάτι που έχει ο άλλος και να πιστεύεις πως δεν του αξίζει.

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Το θέμα είναι να είναι καλό το σήμερα....

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
1. Η ενσυναίσθηση
2. Το κόκκινο μαλλί (!)

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Πέφτω πάνω σε ηλίθιους ανθρώπους.




Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
Τα βιβλία των νέων συγγραφέων!

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Πηγαίνω στα Χανιά!

Ακούω μουσική κάθε φορά που
Κάθε φορά. (τελεία)

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν
Είμαι πολύ κουρασμένη...


Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Δεν είμαι ετοιμόλογη, δεν είμαι παρατηρητική, είμαι αναβλητική και μια ντουζίνα ακόμα αλλά δεν θα σας πω...





Η τέχνη περνάει κρίση;
Η κρίση περνάει στην Τέχνη για να γίνει Από-κριση.

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Μακάρι να ήταν γιατί θα πέρναγε...

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Αν δεν είναι, μην μου το πείτε, δεν θέλω να ξέρω!!!...

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Στα βιβλία ή στην πραγματική ζωή;

Αγαπημένο παραμύθι;
Πήτερ Παν

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Να γίνω πλούσια και διάσημη!








Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Μου έδωσαν ψεύτικες ελπίδες...

Συνήθως συχνάζεις...
Όπου βιβλία και σιντί, η Χρυσούλα πρώτη!...

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn
Ταινία να' ναι κι όπως να'ναι!!!!

Clubbing η για φαγητό με φίλους; 
Αν πω clubbing, θα πέσουν οι Μαγ(ειρ)ικές Ιστορίες να με πλακώσουν!

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι
΄Οποια μου κάνει "ψυχικό μασάζ"

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν
Θα μπορούσα για μια στιγμή να τον "συλλάβω" σαν εικόνα.

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Μια ανθισμένη αμυγδαλιά τον Φλεβάρη!

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
Εγώ δέντρο γεννήθηκα, σ' ενός γκρεμού την άκρη,
τον ουρανό αγνάντευα και έβγαζα χολή.
Ζήλευα τα πετούμενα στα ύψη και στα πλάτη
κι έτσι τις ρίζες μου έκοψα και έγινα πουλί...
(Εμού, της ιδίας)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το 1ο ΓΕΛ Νέου Ψυχικού αποκτά το όνομα "Μάνος Ελευθερίου" | Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Γιορτή ονοματοδοσίας ΤΟ 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΑΠΟΚΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΜΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ»   Σε μια καλλιτεχνική γιορτή ονοματοδοσίας μάς πρ...