Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

21-12-12


Καινούργια μέρα. Όμορφη, ηλιόλουστη, παγωμένη μέρα. Ώρα 13:00. Σηκώθηκα από το ζεστό κρεβατάκι μου. Μια γλυκιά μαντινάδα στο κινητό μου ήταν αρκετή για να μου φτιάξει τη διάθεση. Οι φίλοι μου με κοροϊδεύουν επειδή εκείνη την ώρα σχολάνε από τις δουλειές τους. Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι είμαι άνεργος; Έβαλα ένα ποτήρι γάλα και ήπια το αγαπημένο μου Depakine Chrono. Πετάχτηκα μέχρι τη γωνία για να πάρω μια κάρτα f2g και ένα πακέτο Davidoff classic. Έβαλα στο ραδιόφωνο τον αγαπημένο μου σταθμό ο οποίος έχει τις πιο κουλές διαφημίσεις αλλά εγώ δεν τον αλλάζω. Ήπια μια βιταμίνη C  της Lanes με γεύση πορτοκάλι επειδή βαριέμαι να στύβω με τη τσίμπλα στο μάτι . Έβγαλα στο μπαλκόνι τα σκεπάσματα. Βούρτσισα τα δόντια μου με Colgate triple action και έπλυνα τη μούρη με Olay essentials. Έσκασα ένα χαμόγελο στον εαυτό μου. Έβαλα τα τζην στο κάδο με τα άπλυτα. Έφτιαξα ένα φραπέ μέτριο με λίγο γάλα και έκανα τρία τσιγάρα. Τότε κοίταξα το ημερολόγιο στον τοίχο. 21 έχει ο μήνας. Η καταστροφή του κόσμου δεν ήρθε τελικά... ούτε πρόκειται να έρθει. Ευτυχώς γιατί είμαι νέος ακόμα κι έχω πράγματα να κάνω. Οι εκδότες με κυνηγάνε. Καλημέρα. 

Ποια μαντινάδα να σου πω, ποια να σου τραγουδήσω… θέλω απ’ τα χείλη σου να πιω κρασί κ να μεθύσω!

Υ.Γ Τι κοινό έχουν οι δρόμοι της Αθήνας και η Ελληνική τηλεόραση; Είναι γεμάτα σκουπίδια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου