Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Ένα και δύο πηδάω τα κύματα…

Γουστάρω πολύ stavento και Πάολα ψηφίζω δαγκωτό μαζί με τη μάνα μου που πωρώνεται όταν της βάζω το σιντι της. Θυμάμαι πριν χρόνια, πριν γίνει διάσημη, είχα πάει στο κέντρο που τραγουδούσε και επειδή με εντυπωσίασε πήγα να ζητήσω αυτόγραφο (εμένα δεν μου έχουνε ζητήσει ποτέ αυτόγραφο) και πιάσαμε την κουβέντα και μετά για κρέπα στη Γλυφάδα, πολύ cool άτομο… όχι σαν κάποιες άλλες – μην ανοίξω το στόμα μου – που μετά από πέντε έξι σουξεδάκια νομίζουν ότι πιάσανε τον πάπα από τα α….ια! Ο έλληνας έχει πολλά ελαττώματα… πέρα του ότι ο καθένας κοιτάζει μόνο τη πάρτη του, με το παραμικρό καβαλάει το καλάμι. Νοικιάζει ένα διαμέρισμα στα βόρεια προάστια για να πουλάει μούρη, αγοράζει και με δόσεις μια κούρσα και μας το παίζει ιστορία. Ζει με πιστωτικές κάρτες και αυτό τον κάνει περήφανο. Εγώ δεν καβάλησα ποτέ το καλάμι ακόμα και τότε που έκανα επιτυχία. Το ποδήλατό μου καβαλάω κάθε μέρα και κάνω βόλτες στο κέντρο της Αθήνας. Μπορεί να είναι η πιο βρώμικη πρωτεύουσα του κόσμου αλλά εμένα μου αρέσει. Αν θέλεις να τα έχουμε καλά μη μου πεις να πάω να ζήσω στην επαρχία. Πήγα τον Αύγουστο στην πανέμορφη Πορταριά. Ένα κουκλίστικο σπίτι κοντά στην κεντρική πλατεία του χωριού, καταπράσινα πελώρια δέντρα, ρυάκια με πεντακάθαρο νερό που τρέχανε ασταμάτητα. Ένας μικρός παράδεισος. Μια μέρα κατεβήκαμε με την παρέα στον Μυλοπόταμο αλλά φύσαγε πολύ. Κύμα κι άνεμος αντάρτης της ψυχής ο χάρτης δείχνει που με πας – Φοίβος- σου μιλάω ειλικρινά για κάτι τεράστια κύματα που φτάνανε τα δύο μέτρα χωρίς υπερβολές. Και τότε πήρα την απόφαση να ζήσω μια νέα, ανεπανάληπτη εμπειρία. Άρχιζα να πηδάω τα κύματα σαν αγριοκάτσικο και να ουρλιάζω από τη χαρά μου. Τελικά είδες με πόσα απλά πράγματα μπορείς να είσαι ευτυχισμένος;   
      
Υ.Γ το ποδήλατο είναι πολύ της μόδας… αν βάλεις και στολή με κράνος δείχνεις ακόμα πιο σέξι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...