Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Γιασεμή Εγγλέζου …..ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Να έχω στο μυαλό μου όλο το νέο έτος τις δυσκολίες της προηγούμενης χρονιάς, ώστε αν συναντήσω φέτος νέες δυσκολίες, με την ίδια δύναμη να τις αντιμετωπίσω. Και φυσικά οι δικοί μου άνθρωποι, να είναι γεροί και δυνατοί.

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Τις ώρες που η οικογένειά  μου πέρασε δύσκολα λόγω υγείας.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
«Ο δεύτερος μου εαυτός….»


Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Να έχω πάντα το μυαλό μου στη θέση του και να προσέχω την «καρδούλα μου», γιατί είναι η μηχανή λειτουργιάς του σώματος αλλά και της ψυχής.



Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Ότι είμαι εκεί όποτε με χρειαστούν και ότι τους αγαπώ για μια ζωή.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Περίεργες και βάναυσες λέξεις. Αν υπάρχει διαφορά θα μπορούσε να είναι, ότι η ζήλια μπορεί να μην έχει πάντα άσχημη ερμηνεία. Μπορεί να είναι καλοπροαίρετη ζήλια. Λέω εγώ τώρα… Η κακία, είναι άσχημη λέξη, από μόνη της.

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο, διαφορετικό όμως είναι. Αν το αύριο είναι ίδιο με το χθες, τότε βαλτώνεις. Όταν είναι διαφορετικό τότε εξελίσσεσαι. Και αν εξελίσσεσαι, σίγουρα το κάνεις για κάτι καλύτερο. Άρα, τότε το αύριο θα είναι καλύτερο από το χθες!


Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Η επιμονή μου, η αισιοδοξία μου και η υπεράσπιση των δικαιωμάτων μου.

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Μπορεί να έχω παρασυρθεί συναισθηματικά ενώ δεν θα έπρεπε.



Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
«Ο Μικρός Πρίγκιπας», (έχω ένα μόνιμο παιδί μέσα μου), «Η Δύναμη του τώρα»,» «Η ζωή που έλειπε»…

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Πάω σινέμα , θέατρο, τρώω με φίλους και προσπαθώ να εκμεταλλευτώ το χρόνο κατάλληλα για να γεμίζω μπαταρίες

Ακούω μουσική κάθε φορά που…
Κάθε μέρα , κάθε ώρα…Συνέχεια.. Χωρίς μουσική δεν μπορώ.

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν…
Έχω πυρετό και ο εγκέφαλος δεν λειτουργεί καλά..(χαχαχαχ)

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Ο αυθορμητισμός μου, ένα και μεγάλο (χαχαχ)

Η τέχνη περνάει κρίση;
Όλα περνάνε κρίση. Και η τέχνη.

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Δεν νομίζω. Αποτέλεσμα χρόνων είναι. Απλά θα κάνει τον κύκλο της, όπως όλα στη ζωή.



Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Ο έρωτας πάντα είναι ζωντανός. Και ζωντανεύει και τον κόσμο.

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Αλίμονο μας αν δεν υπήρχε. Φυσικά και υπάρχει. Απλά εμφανίζεται κατ επιλογή

Αγαπημένο παραμύθι;
«Η ωραία κοιμωμένη»

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Νομίζω τα έχω καταπολεμήσει όλα τα απωθημένα μου(αχαχαχαχ)

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Δεν υπάρχει χειρότερο, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορεί να μου έχουν κάνει, τα όποια με προβλημάτισαν και με έκαναν να αναθεωρώ ανθρώπους και καταστάσεις.

Συνήθως συχνάζεις…
Σε μαγαζιά του Πειραιά, Πασαλιμάνι, Καστέλα, Παραλιακή, Φάληρο. Σε μέρη που βλέπω θάλασσα χειμώνα –καλοκαίρι .Είμαι Πειραιώτισσα-Περαμιώτισα,  δεν θα μπορούσα να συχνάζω άλλου(χαχαχα)

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και popcorn;
Σινεμά, εννοείται! Μαγεία!

Clubbing η για φαγητό με φίλους;  
Εξαρτάται τη διάθεση. Και τα δυο, μ αρέσουν.

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι…
Ορχηστρικά ακούσματα κυρίως.

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν…
Όταν ζούσα κάτι σα παραμύθι….




Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Η ζωή είναι απρόβλεπτη και ενδιαφέρουσα. Μην αφήνουμε τίποτα να περνάει έτσι…



Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…

Θα μπορούσε να είναι ποίημα.. είναι η αποχαιρετιστήρια επιστολή του Γκαμπριέλ  Γκαρσία Μάρκες….Απόσπασμα…




«Να λες πάντα αυτό που νιώθεις και να κάνεις πάντα αυτό που σκέφτεσαι. Αν ήξερα ότι σήμερα θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ' έβλεπα να κοιμάσαι, θα σ' αγκάλιαζα σφιχτά και θα προσευχόμουν στον Κύριο για να μπορέσω να γίνω ο φύλακας της ψυχής σου. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ' έβλεπα να βγαίνεις απ' την πόρτα, θα σ' αγκάλιαζα και θα σού 'δινα ένα φιλί και θα σε φώναζα ξανά για να σου δώσω κι άλλα. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα άκουγα τη φωνή σου, θα ηχογραφούσα κάθε σου λέξη για να μπορώ να τις ακούω ξανά και ξανά. Αν ήξερα ότι αυτές θα ήταν οι τελευταίες στιγμές που σ' έβλεπα, θα έλεγα "σ' αγαπώ" και δεν θα υπέθετα, ανόητα, ότι το ξέρεις ήδη. Υπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μας δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σήμερα, θα ΄θελα να σου πω πόσο σ' αγαπώ κι ότι ποτέ δεν θα σε ξεχάσω.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...