Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Ανέβηκα στη Ζυγαριά να χάσω τρία κιλάκια!!!

Το πρόβλημα δεν είναι ότι έχασα τρία ολόκληρα κιλά, εμφανισιακά δεν φαίνονται, μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα, η ζυγαριά ήτο ακριβείας παρακαλώ! Το πρόβλημα είναι ότι τρώω συνέχεια. Συνέχεια όμως κάτι μασουλάω, ακόμα και στον ύπνο μου τρώω γι’ αυτό είμαι σίγουρος. Δεν τρώω υγιεινά φαγητά, εντάξει της μανούλας είναι όλα οκ, αλλά οι πίτσες XXL, τα πιτόγυρα και οι μακαρονάδες σε καθημερινή βάση, που πήγανε όλα αυτά; Που πήγανε οεο; Κάτι δεν πάει καλά. Σήμερα ζυγίστηκα το πρωί σας το ορκίζομαι γι’ αυτό και όλο αυτό το παραλήρημα, ψέματα δεν λέω, προδίνομαι ούτως η άλλως, ανοιχτό βιβλίο με είπε ο Ξενίας. Κι αλήθεια είπε! Μα τρώω φίλοι μου και τα δάκρυά μου τρέχουνε καυτά! Από χαρά φυσικά διότι αντί η ζυγαριά να σπάσει, ναι αυτό θα ήταν το φυσιολογικό, να ανέβω και να σπάσει ή να αρχίσει να μου τα χώνει τύπου: - Κατέβα από πάνω μου βαρεμένε! Βαρεμένε; Πως μου ήρθε; Χα χα χα. Θα σοβαρευτώ και θα σας αφήσω, η μακαρονάδα μου με περιμένει, στη μεγάλη γαβάθα, της σαλάτας, μισό κιλό λαχταριστά μακαρόνια και σίγουρα παραπάνω, δική μου είναι, μόνο δική μου, και τα κιλά δικά μου είναι και αν αγανακτούν τα κουμπιά στα πουκάμισά μου ευκαιρία να αλλάξω γκαρνταρόμπα, γιατί να αλλάξω διατροφικές συνήθειες δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση. Καμία!

  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....