Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣΗΣ… Με το χέρι στο Ευαγγέλιο

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Υγεία και τύχη

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Το άγχος

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Η αγάπη άργησε μια μέρα

Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε.
Ολα καλά θα πάνε



Στους δικούς μου ανθρώπους λέω.
Ναι , σίγουρα (ειρωνικά) αλλά Σας αγαπώ !

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Η πρώτη στα αρχικά στάδια μπορεί και να σου αρέσει. Η δεύτερη ποτέ !

Το αύριο είναι καλύτερο απ' το χθες;
Σαφώς , είναι πάντα μια νέα ευκαιρία για οτιδήποτε ! 

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι.
Πείσμα και  επιμονή



Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που.
Αντιλαμβάνομαι ή νιώθω το άδικο 

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι.
Ρομαντικά και δραματικά κυρίως!
Επίσης φαντασίας- μυστηρίου ! 


Όταν έχω ελεύθερο χρόνο.
Συναντώ φίλους και πρόσωπα που αγαπώ !

Ακούω μουσική κάθε φορά που.
Ξυπνάω, θέλω να χαλαρώσω, δουλεύω !! (Χεχ)



Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν.
έχω λόγο να το κάνω !

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Γίνομαι ανυπόφορος όταν πιέζομαι και αγχώνομαι !

Η τέχνη περνάει κρίση;
Την πιο βαρειά !

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Δεν θα θελα να το πιστέψω κι αυτό !



Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Πάντοτε !

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Ναι, και σπανίζει !

Αγαπημένο παραμύθι;
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα 

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Ένα μεγάλο ταξίδι ανά τον κόσμο !

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει; 
Προδοσία !



Συνήθως συχνάζεις.
σε ζεστές και ηρεμες καφετέριες ή σπίτι με φίλους

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn;
Καναπέ και dvd !!! Όχι ποπ-κορν ! Ό,τι χειρότερο !

Clubbing η για φαγητό με φίλους;  
Μμ..Αναλόγως τη διάθεση ! Περισσότερο το δεύτερο !

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι.
Eros ramazzotti , πάντα με ταξιδεύουν τα τραγούδια του !



Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν.
Είχα αγκαλιά τον άνθρωπο που αγαπώ !

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Ολα θα γίνουν αν το θες πολύ!

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος.
Διεκδίκησέ με , φυσικά ! (χαχα)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου