Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Που πάω; Ποιος είμαι; Τι κάνω σε αυτή τη ζωή;


Όταν δεν έχεις κοιμηθεί σαν άνθρωπος (12 ώρες) το βρίσκω λογικό να σηκώνεσαι απ’ το κρεβάτι με όλα τα υπαρξιακά ερωτήματα μαζί. Λες κι έχεις φάει ξύλο. Πονάει όλο μου το κορμί. Περπατάω στα τυφλά και αναζητώ το μπάνιο. Ανοίγω τον χάρτη λες και είμαι στο αρχαιολογικό μουσείο. Αφού ρίξω νερό στο πρόσωπό μου πιάνω τη φούξια βούρτσα και την οδοντόκρεμα κι αρχίζω το πέρα δώθε. Το πρώτο χαμόγελο της ημέρας το ρίχνω με μαγκιά στον καθρέφτη δηλαδή στον εαυτό μου. Η συνέχεια γνωστή: φραπεδάκι μέτριο με λίγο εβαπορέ και 3 τσιγάρα.

Κάθομαι στη στάση του λεωφορείου και περιμένω το 444. Κάνει πολύ ζέστη για Απρίλη μήνα. Ιδρώνω και αυτό μου τη σπάει. Αυτό το λεωφορείο είναι καταραμένο. Περνάει όποτε του κάνει κέφι. Υπομονή = αρετή. Περιμένω κοντά στα 3 τέταρτα. Όταν σκάσει μύτη από τη γωνία σηκώνω με μια ανάλαφρη κίνηση το δεξί μου χέρι σαν να μη τρέχει τίποτα κι εκείνο σταματάει. Επιβιβάζομαι αλλά: 1. έχω ξεχάσει που πάω, 2. Αν μπήκα στο σωστό λεωφορείο, 3. Που έβαλα το εισιτήριο μου. Πιάσ’ τ’ αυγό και κούρευτο… 

Δεν ξέρω ποιος είμαι. Ο Βασίλης μου εξήγησε τον αστρολογικό μου χάρτη και είπε να αλλάξω. Από Αιγόκερος να γίνω καρκίνος. Εγώ όμως είμαι Σκορπιός κι έτσι θέλω να παραμείνω. Δεν με θυμάμαι πολύ καλά. Θυμάμαι τα όμορφα πράγματα. Αυτά κρύβω μέσα μου και με αυτά συνεχίζω τη ζωή μου.
Τι κάνω. Αναπνέω, αισθάνομαι, γελάω, κλαίω, άρα υπάρχω. Κι αυτή η ζωή είναι η τώρα. Στη προηγούμενη ήμουν κάτι άλλο, όχι και τόσο ξεχωριστό. Στην τωρινή μαζεύω εμπειρίες και αναμνήσεις. Για την επόμενη δεν μου καίγεται καρφί. Κανείς δεν μου υπογράφει πως θα είναι η μεταθανάτια ζωή μου. Αν το διαβατήριο θα με στείλει στον Παράδεισο ή στη Κόλαση. Ποιος νοιάζεται; Εγώ πάντως όχι.

Καλό Πάσχα και Καλά Ανάσταση  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...