Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Έχω βάλει τον αυτόματο…

Όταν σηκώνομαι στις 8 το πρωί (χαράματα δηλαδή) είναι αδύνατον να δουλέψει ο εγκέφαλος, το σώμα και το μυαλό (what?) γενικότερα. Κάτι τέτοιες στιγμές συνειδητοποιώ το πόσο μεγάλος μαζόχας είμαι. Δεν καίγεται ο κώλος μου: να πάω στην τράπεζα (δεν έχω πιστωτική), να βγάλω το σκύλο για πιπι του (ούτε σκύλο έχω), να κατεβάσω την κόρη μου για να τη πάρει το σχολικό (δεν έχω κόρη!!!).

Τα πάντα γίνονται με πολύ αργές κινήσεις. Σηκώθηκα από το κρεβάτι… περπάτησα μέχρι τη κουζίνα… έβαλα την καφετιέρα και άναψα τσιγάρο. Πάτησα στο You Tube μια λίστα αναπαραγωγής να παίζει… έπλυνα τη μούρη μου, βούρτσισα τα δόντια μου και χαμογέλασα.

Ο ήλιος είναι και γαμώ τους γκόμενους. Ανέβασα τις τέντες, μάζεψα τα ρούχα, έβγαλα όξω τα σκεπάσματα, σφουγγάρισα, ήπια λίγο καφέ, έκανα ακόμα ένα τσιγάρο και έβαλα τσουκάλι.

Μακαρονάδα με σάλτσα σπέσιαλ.
Βάζουμε το κατσαρόλι σε χαμηλή φωτιά, λίγο λάδι Καλαμάτας. Με το πρώτο τσιρ τσιρ πετάμε μέσα ψιλοκομμένο κρεμμύδι. Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, δυόσμο. Ανακατεύουμε συνέχεια σε χαμηλή φωτιά. Στη συνέχεια βάζουμε χυμό ντομάτας ή ψιλοκομμένη ντομάτα (ότι βρίσκεται πιο πρόχειρο.. το ίδιο είναι). Ανακατεύουμε πάλι. Κόβουμε σε μικρές ροδέλες 2 λουκάνικα (χωριάτικα) τα πετάμε κι αυτά μέσα. Τέλος ένα φλιτζανάκι του καφέ λικέρ ή λευκό κρασί. Έτοιμη η σάλτσα!

Όλα αυτά με τον αυτόματο. Δεν με αναγνωρίζω. Δεν κάνει να ξυπνάω πρωί. Αποσυντονίζομαι, πως το λένε. Και απορώ ο δύστυχος… οι άλλοι πως ξυπνάνε;

Αχ Παναγιά μου βόηθα με!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...