Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Ο σκληρός μου κάηκε (και δεν φταίω εγώ γι’ αυτό)


Κοιμάμαι… ξυπνάω… δεν καταλαβαίνω τι γίνεται… αλλού πατάω κι αλλού βρίσκομαι… βαριέμαι κομματάκι… τρώω ότι βρω…δεν μπορώ να θυμηθώ τι έκανα τη προηγούμενη μέρα. Οι μέρες περνάνε πολύ γρήγορα… ναι αυτό μου αρέσει πολύ γιατί έρχεται το καλοκαίρι.

Δεν είναι μόνο το καλοκαίρι αλλά και άλλα όμορφα πράγματα που δεν θα τα αποκαλύψω ακόμα γιατί ο κόσμος είναι κακός. Βασικά κακία δεν υπάρχει. Ζήλια και βλακεία το λέω εγώ που μεταφράζεται σε κακία.

Παίρνω το ποδήλατό μου και διανύω μεγάλες αποστάσεις… οι οδηγοί έχουνε πρόβλημα. Δεν τους νοιάζει τίποτα, νομίζουν ότι όλοι οι δρόμοι τους ανήκουν, μιλάνε στο κινητό, καπνίζουν, πίνουν φραπέ. Γιατί να δώσουν προσοχή σε πεζούς και ποδηλάτες;

Σάββατο βράδυ βρεθήκαμε  στη Boom Boom. Ωραία ήτανε δεν λέω απλά κάτι έλειπε από όλη τη βραδιά. Το κέφι; Τα χαμόγελα; Ο χορός; Εδώ να πω ότι η Γιάννα έχει ομορφύνει επικίνδυνα. Η Σοφία ξαναπήρε τα πάνω της. Ο Γιώργος με παρακάλεσε να μην αποκαλύψω τίποτα γι’ αυτόν. Ο Μιχάλης είχε όπως πάντα τις επιτυχίες του…

Η εβδομάδα ξεκίνησε με καλή τύχη. Πήρα από τον Πειραιά τον ηλεκτρικό για να ανέβω κέντρο και λίγο πριν ανοίξουν οι πόρτες βλέπω ένα πεντάευρω να μου κλείνει πονηρά το μάτι. Το έχωσα στη τσέπη και έκανα τον κινέζο. Μετά από 2 ώρες έγινε σλιπάκι από τον Tezenis στη Σταδίου.

Καλή εβδομάδα και καλή καρδιά που λέει και το τραγούδι.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...