Σάββατο 31 Αυγούστου 2024

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...

 



Ειλικρινά σ’ ευχαριστώ για τις στιγμές που μου χάρισες. Για όλες εκείνες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε μαζί! Για τις στιγμές τις οποίες αν τις βάλω όλες μαζί χωράει ολόκληρο άλπουμ φωτογραφιών. Έγχρωμες φωτογραφίες που θα μείνουν ανεξίτηλες για πάντα στην καρδιά μου.


Φέτος ένα πράγμα μόνο ζήτησα κι εσύ μου το έδωσες. Να ξεκουραστώ. Αυτό ήθελα και τίποτα άλλο. Λίγες μέρες ξεκούρασης. Μα εσύ ήσουν γενναιόδωρο όπως κάνεις πάντα. 


Πήγα και στο Κυπαρίσσι Λακωνίας και στον Ωρωπό αλλά και στη Σαλαμίνα. Εκεί τελείωσα το νέο μου βιβλίο. Όλα μου τα βιβλία στην ίδια βεράντα έχουν τελειώσει στο ίδιο αγαπημένο σπίτι. Παρέα με την Ηλέκτρα – τον φύλακα του σπιτιού – καφέδες και τσιγάρα.


Είμαι τόσο ευτυχισμένος που ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο να σου πω παρά μονάχα ένα τεράστιο ευχαριστώ!!   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ του Γκέρχαρτ Χάουπτμαν σε μετάφραση Αλέξανδρου Κοέν και σκηνοθεσία Γιάννη Παπαδογιάννη μετακομίζει σε μεγαλύτερο χώρο λόγω επιτυχίας. Από 25 Οκτωβρίου στο Θέατρο Αργώ.

  Μετά την επιτυχία και τα απανωτά sold out της περασμένης σεζόν, ανεβαίνει για 2η χρονιά, σε μεγαλύτερο χώρο στο Θέατρο Αργώ, το βραβευμένο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις