Σάββατο 24 Αυγούστου 2024

Στη Σαλαμίνα αδερφές μου! Στη Σαλαμίνα!

 




Και φυσικά, όσοι με ξέρετε, δεν έχω ούτε μια, ούτε δύο, ούτε τρείς, αλλά τέσσερις αξιολάτρευτες αδερφές που όταν ήμουν παιδί με είχαν βρει για παιχνίδι και δεν μου χαλούσαν κανένα χατίρι!

Η τρίτη αδερφή, έχει την τύχη και ζει μόνιμα στη Σαλαμίνα με την οικογένειά της. Ένα κουκλόσπιτο δίπλα στη θάλασσα που θαρρείς πως βγήκε από παραμύθι.

Εδώ είμαι τώρα και γράφω και πολύ γουστάρω που έχω αυτήν την πολυτέλεια. Με τη διαφορά ότι η αδερφή μου πήγε με τον σύζυγό της διακοπές και κάνω παρέα στα δύο ανίψια μου.

Επίσης στο σπίτι έχει το πάνω χέρι και μια σκυλίτσα η «Ηλέκτρα» που στόμα έχει και μιλιά δεν έχει. Σοβαρά το λέω αυτό. Είναι το πιο ήσυχο κατοικίδιο που έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου.

Κλείνοντας το σύντομο λογύδριο είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι το δέκατο βιβλίο μου είναι σχεδόν έτοιμο. Και λέω «σχεδόν» γιατί θέλει ακόμα κάποιες μικρές αλλά σημαντικές διορθώσεις. Πράγμα που σημαίνει ότι τον φετινό χειμώνα θα έχουμε πάλι γεννητούρια.

Για την ώρα σας εύχομαι να είστε καλά, να φροντίζετε όσο μπορείτε τους εαυτούς σας και να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε να σπάνε τα άσχημα και να φεύγουν πέρα μακριά…

Πολλά φιλιά!

Πάντα με αγάπη!

Κλικ Μαρία Γεωργαντά    

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ του Γκέρχαρτ Χάουπτμαν σε μετάφραση Αλέξανδρου Κοέν και σκηνοθεσία Γιάννη Παπαδογιάννη μετακομίζει σε μεγαλύτερο χώρο λόγω επιτυχίας. Από 25 Οκτωβρίου στο Θέατρο Αργώ.

  Μετά την επιτυχία και τα απανωτά sold out της περασμένης σεζόν, ανεβαίνει για 2η χρονιά, σε μεγαλύτερο χώρο στο Θέατρο Αργώ, το βραβευμένο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις