Δευτέρα 12 Αυγούστου 2024

ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ…

 




Τι να πω δεν ξέρω. Έχω μείνει άφωνος με αυτά που βλέπω στις ειδήσεις και διαβάζω στο κινητό. Η Ελλάδα καίγεται. Απ’ άκρη σ’ άκρη. Το κράτος τι κάνει; Τι ρωτάω; Μήπως υπάρχει κράτος; Είπα, Αύγουστος είναι, ας μην χαλάσω την ψυχική μου ηρεμία. Αλλά με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου δεν γίνεται να είμαι αδιάφορος! Δεν γίνεται να κατέβω στο λιμάνι, να μπω στο πρώτο καράβι και να πάω σε κάποιο νησί για διακοπές. Άνθρωποι χάνουν τα σπίτια τους και τις περιουσίες τους. Οι κόποι μιας ζωής μέσα σε μια στιγμή γίνονται στάχτη! Τα δάση καίγονται. Δεν θα έχουμε καθόλου οξυγόνο σε λίγο. Αυτό το καταλαβαίνει κανείς; Δεν υπάρχει βοήθεια από πουθενά. Τι να πω δεν ξέρω. Ας το βουλώσω καλύτερα το στόμα μου γιατί θα πω κι άλλα και δεν θέλω. Δεν είναι του χαρακτήρα μου, καταλαβαίνεις…

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ του Γκέρχαρτ Χάουπτμαν σε μετάφραση Αλέξανδρου Κοέν και σκηνοθεσία Γιάννη Παπαδογιάννη μετακομίζει σε μεγαλύτερο χώρο λόγω επιτυχίας. Από 25 Οκτωβρίου στο Θέατρο Αργώ.

  Μετά την επιτυχία και τα απανωτά sold out της περασμένης σεζόν, ανεβαίνει για 2η χρονιά, σε μεγαλύτερο χώρο στο Θέατρο Αργώ, το βραβευμένο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις