Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

Για καφέ με τη συγγραφέα Γερακίνα Μπουρίκα

 



Ποια είναι τα «Ολέθρια Μυστικά;»

Τα ολέθρια μυστικά είναι εκείνες οι κρυφές πράξεις που βρίσκονται θαμμένες στο παρελθόν και  απειλούν να ταράξουν τις ζωές κάποιων ανθρώπων αν γίνει το λάθος και βγουν στο φως.

Νέο βιβλίο, νέο ταξίδι. Τι απολαμβάνετε πιο πολύ;

Το νέο βιβλίο είναι ένα νέο ταξίδι.

Πόσο καιρό σας πήρε να το ολοκληρώσετε;

Η συγγραφή αυτού του βιβλίου κράτησε σχεδόν δύο χρόνια.

Τι σας δυσκόλεψε πιο πολύ;

Υπάρχουν πάντα δύσκολες στιγμές την ώρα της συγγραφής ενός βιβλίου όμως η πραγματική δυσκολία για εμένα, έρχεται την ώρα του αποχωρισμού. Μετά τη λέξη «Τέλος», με κατακλύζει μια αδιόρατη μοναξιά. Δεν μπορώ να αποδεχθώ εύκολα πως για πολύ καιρό είχα μια ολόκληρη παρέα γύρω μου, είχα γίνει και η ίδια κομμάτι  αυτής της ιστορίας και ξαφνικά μένω μόνη. Σαν οι ήρωές μου να μου κλείνουν την πόρτα που μου είχαν ανοίξει, αφήνοντάς με πια έξω από τη συνέχεια της ζωής τους.

Εσείς πιστεύετε σε ξόρκια και μάγια;

Στα ξόρκια και στα μάγια δεν πιστεύω, μα πάντα με γοητεύουν οι ιστορίες τους.

Πέμπτο βιβλίο. Ποια είναι η διαφορά από τα προηγούμενα;

Η χαρά της δημιουργίας με κάθε νέο βιβλίο είναι ακριβώς η ίδια. Η  ευθύνη όμως που νιώθω απέναντι στους αναγνώστες μου όταν έχω φτάσει στο νούμερο «πέντε», δημιουργεί ένα γλυκό άγχος και αυτό είναι που κάνει τη διαφορά για εμένα.






Τώρα που έφυγε από τα χέρια σας τι θα θέλατε να πείτε στους αναγνώστες;

Να αφήσουν τον εαυτό τους ελεύθερο να ακολουθήσει την πορεία των ηρώων μου γιατί είμαι σίγουρη πως κάπου εκεί μέσα θα δουν και ένα κομμάτι δικό τους. Ίσως από την εφηβεία τους, ίσως από την πόλη που μεγάλωσαν και την νοσταλγούν, ίσως από έναν ανεκπλήρωτο έρωτα, ίσως και από μυστικά δικά τους καλά κρυμμένα.

Ποιο είναι το μότο της ζωής σας;

«Όταν δεν έχεις τίποτε να χάσεις, το ρίσκο γίνεται η πιο ασφαλής επιλογή». Αυτό το είχα γράψει κάποτε για εμένα. Και ναι! Σε βεβαιώνω πως ισχύει. Μου το έχει επιβεβαιώσει κι εμένα πολλές φορές η ζωή.

Στείλτε το δικό σας μήνυμα στους αναγνώστες του blog.

Ένα τεράστιο ευχαριστώ θέλω να πω μέσα από την καρδιά μου, σε κάθε έναν που αφιέρωσε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο του, για να διαβάσει αυτές τις γραμμές.

 

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας!

Καλοτάξιδο να είναι!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοκριτική | Άγγελος Δ. Γέροντας | Η Μετάβαση και το Βλέμμα | Βήτα Ιατρικές Εκδόσεις

  Στον συγκεντρωτικό αυτόν τόμο παρουσιάζεται το μεγαλύτερο μέρος των πεζογραφημάτων της περιόδου 1997 – 2013 του συγγραφέα, αφηγήματα που δ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις