Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΦΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ… (αξία ανεκτίμητη)

 



Ώρα 5:00 σηκώνομαι ιδρωμένος από το κρεβάτι. Οι ενοχλητικοί εφιάλτες δεν μου επέτρεψαν να κοιμηθώ παραπάνω. Κοιτάζω το ρολόι. Κλείνω το κλιματιστικό. Πίνω λίγο νερό. Έχει ζεσταθεί.

Ώρα 5:10 φτιάχνω τον πρώτο παγωμένο καφέ της ημέρας. Βάζω μπόλικα παγάκια. Παίρνω και ένα μεγάλο μπουκάλι κρύο νερό από το ψυγείο. Καλά λένε οι φίλοι μου ότι είμαι νεροφίδα!

Ώρα 5:15 βγαίνω στο μπαλκόνι. Είναι νωρίς ακόμα για να ξημερώσει. Ανάβω το πρώτο τσιγάρο και πίνω μια μεγάλη γουλιά από τον καφέ μου. Ακολουθεί και άλλο τσιγάρο και άλλος καφές.

Ώρα 5:30 κάθομαι στο γραφείο μου και ανοίγω το αγαπημένο μου laptop. Κάθομαι και γράφω. Ναι. Τώρα που όλοι κοιμούνται μπορώ να κάτσω και να γράψω…

Ο Ιούλιος τελειώνει. Ο Αύγουστος σίγουρα θα είναι πολύ πιο όμορφος. Θα φύγω. Φυσικά και θα φύγω. Σ’ άλλη γη σ’ άλλα μέρη!

Καλημέρα όλη μέρα!!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυκλοφόρησε η νέα ποιητική συλλογή του Θεόδωρου Π. Ζαφειρίου "Η περιοδεία του δέους" από τις Εκδόσεις Andy's publishers.

  Θεόδωρος Π. Ζαφειρίου Η περιοδεία του δέους Σελίδες: 67 , Τιμή: 7 ευρώ ISBN: 978-960- 565 -4 73 - 3 Andy ’ s publishers Κυκλοφό...

Δημοφιλείς αναρτήσεις