Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΙΩΑΝΝΟΥ «ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΝΟΟ!» ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 



ΜΑΙΡΗ: ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΒΑΡΕΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!

ΦΑΝΗ: ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΗΤΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΤΟΥΣ.

ΝΑΝΤΙΑ: ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΤΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ.

 

Τρεις εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους γυναίκες ενώνουν τις δυνάμεις τους απέναντι στον διάσημο τηλεπαρουσιαστή του UNIX TV Αντίνοο Ιωσηφίδη. Μαζί τους η Ρωξάνη, μια μυστηριώδης γυναίκα καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι, και ο γνωστός αστρολόγος Κένταυρος Πηλιάδης, που ενορχηστρώνουν καταστάσεις και κινούν παρασκηνιακά τα νήματα.

Τι κοινό έχουν οι πέντε αυτοί άνθρωποι ενάντια στον αλαζονικό παρουσιαστή; Και γιατί επιθυμούν διακαώς να ξεμπερδεύουν με τον Αντίνοο;

 

Ένα βιβλίο γεμάτο ίντριγκες, ανατροπές και κρυμμένα μυστικά, που θα σας κάνει να γελάσετε, να καρδιοχτυπήσετε, να συγκινηθείτε! Ένας ύμνος στη φιλία, στην αγάπη και στις δεύτερες ευκαιρίες!

 

Όταν έπιασα στα χέρια μου, το νέο βιβλίο της Δήμητρας Ιωάννου, χάρηκα πάρα πολύ! Και θα σας πω τους λόγους. Έχω όλα της τα βιβλία. Έχω λατρέψει όλα της τα βιβλία. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η συγγραφέας θα κάνει τη μεγάλη ανατροπή! Ότι θα γράψει δηλαδή ένα τόσο δυνατό και έξυπνο βιβλίο που θα προσφέρει άφθονο γέλιο στον αναγνώστη. Από την αρχή του βιβλίου σε προϊδεάζει θετικά για το τι πρόκειται να συμβεί. Και γέλασα. Και – ας μου επιτραπεί η λέξη - το γούσταρα πολύ. Όσο προχωρούσε η ιστορία άρχισε να μου αρέσει ακόμα πιο πολύ. Αυτή η περιπέτεια δεν έχει τέλος! Όλα μαζί ανακατεμένα και πασπαλισμένα με αστερόσκονη δια χειρός Δήμητρας Ιωάννου.  Διαβάστε το και θα με θυμηθείτε. Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!  

 

ΔΙΑΣΗΜΟΣ, ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ, ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ, ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ…

ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ, ΑΛΑΖΟΝΑΣ, ΥΠΟΥΛΟΣ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ…

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...