Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023

ΠΟΣΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑ ΠΩ;

 



Την προηγούμενη Τετάρτη στις 25/10 (λίγες μέρες πριν τα γενέθλιά μου δηλαδή) η αγαπημένη μας  Στρουμφίτα, ο ερωτοχτυπημένος Τζίτζικας από την Κύθνο, η διάσημη συγγραφέας  Σάντρα Δελλή αλλά και ο γιατρός καθώς επίσης συγγενείς και πάρα πολλοί φίλοι μαζευτήκαμε στο Δημαρχείο της Νίκαιας για να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του 8ου βιβλίου μου με τίτλο «4 Ιστορίες Μυστηρίου;» που κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία από τις Βήτα Ιατρικές Εκδόσεις
















Το βιβλίο μου μου έκανε την τιμή και το παρουσίασε η αγαπημένη μου φίλη Πένυ Παπαδάκη συγγραφέας - στιχουργός και ο φίλος μου Στάθης Βλαχάκος γιατρός – συγγραφέας.

Αποσπάσματα από το βιβλίο διάβασαν η Σωζία Μαράκη ηθοποιός και ο Βαγγέλης Δουκουτσέλης ηθοποιός – συγγραφέας.

Τη βραδιά έντυσε μουσικά ο Μάκης Ψαραδέλλης με συνθέσεις πρωτότυπων τραγουδιών σε στίχους δικούς μου.





Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συντελεστές της παρουσίασης, ένα ακόμα μεγαλύτερο ευχαριστώ σε όλους όσους με τίμησαν με την παρουσία τους και τέλος ένα ευχαριστώ από καρδιάς στην εκδότριά μου Αναστασία Βασιλάκου καθώς και σε όλη τη δημιουργική ομάδα των Βήτα Ιατρικών Εκδόσεων που έκαναν το όνειρό μου πράξη.

Να σας έχει ο Θεός καλά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...