Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

ΜΕΛΙΝΑ ΤΟΥΝΤΑ | Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΘΩΡΗΤΗ ΨΥΧΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΖΕΝΙΘ

 



Η γραφή του 10ου βιβλίου μου ξεκίνησε με την εύρεση του τίτλου.  Ήταν  η πρώτη φορά που στο μυαλό μου είχε  «κλειδώσει» η επιλογή του. 

Μέχρι τότε τελείωνα την ιστορία και ο τίτλος του έβγαινε μέσα από τις σελίδες του ή ερχόταν στη σκέψη μου από έμπνευση στιγμής. 

Αθώρητη ψυχή, λοιπόν, επειδή η ψυχή μας δεν είναι ορατή. Όταν γνωρίζουμε κάποιον άνθρωπο  βλέπουμε με μια ματιά τα εξωτερικά του χαρακτηριστικά, όμως η ψυχή του είναι Αθώρητη! Και σε πολλές περιπτώσεις, μπορεί να μην τη γνωρίσουμε ποτέ! 

Ξεκινώντας από τον τίτλο του βιβλίου, στη συνέχεια  δημιούργησα με τη φαντασία μου την ιστορία της κεντρικής ηρωίδας Ελεονώρας Αποστόλου. 

Ελεονώρα! Εντυπωσιακό όνομα. Γιατί, όμως;

Υπάρχει λόγος ή η επιλογή αυτού του ονόματος έγινε με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων; 

Οι υπόλοιποι ήρωες είναι πραγματικοί. Χάρη στην Έλενα, και αφού κατάφερα να μπω στον ρόλο της ζωή της, γνώρισα τις φίλες της. Η ιστορία καθεμίας πυροδότησε τη φαντασία μου κι έτσι κατάφερα να τη συνδυάσω με την πραγματικότητα. 

Εκφράζω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ήρωες της Αθώρητη Ψυχής Φιλίππα, Μαριέττα, Σοφία, Μάκη, Σόνια, οι οποίοι μου εμπιστεύτηκαν τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν στην καθημερινότητά τους. 

Στόχος μου, γράφοντας το βιβλίο  αυτό, ήταν να μην μπορεί ο αναγνώστης να μαντέψει  τη σύνδεση μεταξύ των ηρώων  ή την εξέλιξη της ιστορίας του. 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...