Σάββατο 6 Απριλίου 2019

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ…



Και όλα όσα δεν έκανα μέσα στην εβδομάδα τα στριμώχνω μέσα σε δυο μέρες. Το βασικότερο. Ο ύπνος. Χθες έφυγα από τη σχολή νωρίτερα γιατί ζαλιζόμουν. Η δίαιτα θα φταίει μάλλον. Πέρασα από τις Εκδόσεις Πνοή και πήρα βιβλία. Πήρα το τρένο. Κατέβηκα Πειραιά και μιλούσα στο κινητό με τον φίλο μου τον Πάνο. Κάθε μέρα μιλάμε. Είναι πολύ έξυπνο παιδί και πολύ ταλαντούχο. Και εμένα μου αρέσουνε οι έξυπνοι άνθρωποι. Πήγα σπίτι. Δεν έφαγα. Ήπια ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι με φράουλες. Μετά κοιμήθηκα. Το απόγευμα ξύπνησα και μετά κοιμήθηκα πάλι. Το βράδυ ξύπνησα για να πιω νερό και μετά ξανακοιμήθηκα μέχρι σήμερα το μεσημέρι. Με έπαιρνε στο κινητό η φίλη μου η Σοφία για να βρεθούμε αλλά που να το ακούσω. Και μετά βροχή. Και αέρας. Και κρύο. Ένας άλλος καιρός από αυτόν που άφησα πριν πάω για ύπνο. Δεν μου αρέσει η βροχή. Με ενοχλεί στο κεφάλι. Πήγα με τη μαμά μου για καφέ. Τώρα γράφω. Μετά θα μπω για μπάνιο. Μετά θα πάω στο σπίτι του αδερφού μου. Μετά ίσως πεινάσω πάλι αλλά πρέπει να κρατηθώ. Να δείξω χαρακτήρα. Πρέπει να συνεχίσω τον αγώνα μου. Να μη το βάζω κάτω με την πρώτη δυσκολία. Αύριο θα κοιμάμαι όλη μέρα. Αν είναι έτσι ο καιρός σίγουρα θα κοιμάμαι. Και θα ζω τα πιο τρελά μου όνειρα. Εσύ τι θα κάνεις αγαπητέ αναγνώστη;







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου