Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΡΔΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ




Αγαπητοί μου συνδημότες,
Με μεγάλη μου χαρά και τιμή, σας ανακοινώνω πως θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ-ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ»
Ονομάζομαι Σούρδης Ιωάννης και έχω γεννηθεί το 1981. Έχω τελειώσει στον Κορυδαλλό, το 8ο δημοτικό σχολείο, το 4ο γυμνάσιο και το Ε.Π.Λ (Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο). Έχω σπουδάσει Economics and Finances στο U.I.A καθώς και Χορό-Χοροθέατρο στο Ball State University.
Έχοντας μεγαλώσει σε αυτή την πόλη  και καθώς δραστηριοποιούμαι  επαγγελματικά στον Κορυδαλλό από το 2005, θεωρώ πρόκληση για εμένα την ενασχόληση μου με τον πολιτικό στίβο και αυτό ξεκίνησε μέσα από την πολιτιστική μου δράση και την επαφή μου με τα παιδιά στο κομμάτι της εκπαίδευσης.
Με τις γνώσεις μου και την εμπειρία μου στις τέχνες, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό (δραστηριοποιούμαι ως χορογράφος, σκηνοθέτης και δάσκαλος χορού, αλλά έχω υπάρξει και αθλητής στίβου και πολεμικών τεχνών) θέλω να προσφέρω στον τομέα αυτόν, που γνωρίζω καλά και διαθέτω την ανάλογη εμπειρία.
Ο πολιτισμός προσφέρει στον άνθρωπο Ήθος-Έθος. Το ήθος του, του επιτρέπει να γνωρίσει μέσα από τη σύγκριση , ότι είναι ένα ζωντανό κύτταρο μέσα σε ένα μεγαλύτερο οργανισμό που είναι η κοινωνική του ομάδα ή η πόλη του.
Πολιτισμός είναι το μέλλον που χτίζουμε για τα παιδιά μας. Αυτά είναι οι αυριανοί ακαδημαϊκοί πολίτες που θα δώσουν την ώθηση στην κοινωνία μας να εξελιχθεί και να προχωρήσει.
Επιθυμώ και εγώ λοιπόν να βάλω ένα λιθαράκι, ώστε να προσφέρω στο δήμο μου μια νότα αισιοδοξίας και χαράς και να μπορέσω να βοηθήσω, προωθώντας τον πολιτισμό και τις τέχνες του τόπου μας.

Με εκτίμηση
Σούρδης Χ. Ιωάννης


‘’Εκτός από τις μηχανές, δεν υπάρχει σχεδόν τίποτε άλλο διαχρονικό που να μην προέρχεται από την αρχαία Ελλάδα: Σχολεία, Γυμναστήρια, Αριθμητική, Γεωμετρία, Ιστορία, Ρητορική, Φυσική, Βιολογία, Ανατομία, Υγιεινή, Διακοσμητική, Ποίηση, Μουσική, Τραγωδία, Κωμωδία ‘’.

Γουίλ Ντυρόν (1885-1981)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου