Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

ΒΡΕΧΕΙ ΔΩΡΑ…


Φέτος για πρώτη φορά μου ήρθανε όλα μαζί. Αγαπημένα δώρα που μου φτιάξανε τη διάθεση από αγαπημένα πρόσωπα που έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Τα στόλισα κι εγώ σαν μικρό παιδί στο δωμάτιό μου και τα καμαρώνω. Τη λαμπάδα μου φέτος τη δημιούργησε η δασκάλα μου Ρένα Δασκαλάκη. 





Το κερί είναι αρωματικό. Πάνω στο κερί έχει δέσει ένα πουγκί αλλά μου είπε να το ανοίξω μετά την Ανάσταση. Με έχει φάει η περιέργεια. Την ευχαριστώ από καρδιάς. Ένα σοκολατένιο αυγό πραγματικό κομψοτέχνημα δια χειρός Σέβης Παλόγλου μου έκανε δώρο η φίλη μου η Νόρα. Τις ευχαριστώ!!! Φυσικά και θα το φάω. Και η δίαιτα πάει περίπατο.





Οι Εκδόσεις Παπαδόπουλος μου στείλανε το νέο βιβλίο της δασκάλας μου Μανίνας Ζουμπουλάκη το οποίο έχει τίτλο: ΤΟ (ΣΧΕΔΟΝ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ 82ΧΡΟΝΗΣ. Πρέπει να είναι πάρα πολύ καλό όπως και τα προηγούμενα βιβλία της δασκάλας μου. Όταν το διαβάσω θα γράψω και γι’ αυτό. Σίγουρα μέσα στις επόμενες μέρες που θα είμαι πιο χαλαρός αφού η σχολή είναι κλειστή. Τα ξαναλέμε.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου