Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

ΜΕΘΥΣΜΕΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ…ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΑΜΕ!!!



Ανανεωθήκαμε αγαπημένοι μου αναγνώστες. Βάλαμε χρώματα πιο φωτεινά. Κάναμε το blog μου ακόμα πιο καλλιτεχνικό. Δεν τα έκανα εγώ αυτά. Εγώ δεν ξέρω που μου παν τα τέσσερα. Ας είναι καλά αυτό το χρυσό κορίτσι, για την Τζένη Κουκίδου μιλάω φυσικά που της χρωστώ χίλια ευχαριστώ. Το γνωστό σε όλους μας koukidaki. Όπως πολύ καλά βλέπετε κάτω δεξιά έχει τη δική του θέση για απευθείας σύνδεση. Επίσης τα παιδιά μου, και τα πέντε, το ένα κάτω από το άλλο, συνδεδεμένα με τις σελίδες τους στο Facebook. Πολλά κείμενα. Πολλές εκπλήξεις. Έρχονται και διαγωνισμοί. Και φυσικά οι μεθυσμένες ιστορίες του συγγραφέα. Μια ματιά θα σας πείσει. Άντε. Καλή Ανάσταση!!!



1 σχόλιο:

  1. Καλοταξιδες να είναι οι Μεθυσμένες ιστορίες σου Κωνσταντίνε... Και οι διαδικτυακές αλλά και οι έντυπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή