Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

ΜΝΗΜΗ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ & Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΚΟΤΑΣ




Σήμερα είναι Παρασκευή. Αλλά μπορεί να είναι και Σάββατο. Κυριακή δεν είναι σίγουρα. Θα κοιμόμουν όλη μέρα. Δεν θυμάμαι. Τα τρία δευτερόλεπτα πέρασαν. Τόσο κρατάει η μνήμη ενός χρυσόψαρου. Ας πούμε ότι είναι Πέμπτη βράδυ. Και σε μισή ώρα οι δείχτες του ρολογιού θα δείχνουν μεσάνυχτα. Έκανα μπάνιο. Με χλιαρό νερό. Το ζεστό με χαλαρώνει. Το κρύο με πειράζει στα νεύρα. Δεν θυμάμαι. Το αφρόλουτρο είναι Dove. Ωραίο άρωμα. Μένει και στα ρούχα. Το πρωί θα πάω στη σχολή. Η θεία μου η Δήμητρα θα με πάει στο μετρό. Θα μπω στο μετρό; Ή θα πάρω λεωφορείο. Θα φτάσω στη σχολή. Θα φάω ένα πράσινο μήλο. Κάνω δίαιτα. Αύριο είναι Σάββατο. Κάτι σημαντικό έχω για αύριο το βράδυ. Δεν θυμάμαι. Θα θυμηθώ; Το ξέχασα μήπως; Φυσικά και δεν το ξέχασα. Ο φίλος μου Βασίλης Καραναστάσης παρουσιάζει στις 20:30 στο Polis Art Café το καινούριο του βιβλίο με τίτλο Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΚΟΤΑΣ. Εγώ το θυμάμαι. Και δεν το ξεχνάω. Εγώ θα είμαι εκεί. Εσείς; Τι ώρα είπαμε; 20:30.


1 σχόλιο:

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...