Κυριακή 17 Απριλίου 2016

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ «από την υποκριτική στη συγγραφή»

Πρώτη φορά στη Σπάρτη;
Πρώτη φορά παρουσιάζω βιβλίο μου στη Σπάρτη. Σαν επισκέπτης έχω έρθει πολλές φορές. Τελευταία φορά ήταν την πρωτοχρονιά…

Αστυνομικό μυθιστόρημα;
Έτσι βγήκε στην πορεία. Για ευθυμογράφημα ξεκίνησε αλλά από ένα σημείο και μετά με οδηγούσαν οι ήρωες μου. Πάντα έτσι γίνεται!

Σε ενοχλεί που δεν παίζεις πια στο θέατρο;
Καθόλου δεν με ενοχλεί. Έπαιζα επαγγελματικά σχεδόν μια δεκαετία. Συνεργάστηκα με πολλούς και αξιόλογους καλλιτέχνες: Μίκη Θεοδωράκη, Γιώργο Μιχαηλίδη, Νικήτα Τσακίρογλου. Επίσης έχω γράψει τέσσερα θεατρικά από τα οποία τα τρία ανέβηκαν με επιτυχία. Οπότε, όχι, δεν μου λείπει το θέατρο.

Πότε ξεκίνησες να γράφεις;
Στο Γυμνάσιο άρχισα να κρατάω ημερολόγιο. Επίσης έγραφα κείμενα και διηγήματα και τα έστελνα σε διαγωνισμούς. Στο στρατό έπεσα με τα μούτρα στην ποίηση και αρκετά χρόνια μετά πήρα την πρώτη μου στήλη στην εφημερίδα Εγνατία όταν έπαιζα στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.




Ποιο βιβλίο σου ξεχωρίζεις και γιατί;
Ξέρεις καμία μάνα να ξεχωρίζει τα παιδιά της; Η δική μου έξι έκανε (είμαι ο τελευταίος) και μας αγαπάει το ίδιο. Έτσι και με τα βιβλία μου. Το ίδιο αγαπάω και τα τρία. Το Τελευταίο Botox και άλλες ιστορίες είναι μια συλλογή διηγημάτων η οποία κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 13. Οι περισσότεροι συγγραφείς ξεκινούν με διηγήματα. Μετά έπρεπε να κάνω ένα βήμα μπροστά και έγραψα τη βιογραφία ενός σκύλου, το Ερμή…μη! (Απρίλιος 14) ένα μυθιστόρημα με πάρα πολύ χιούμορ που αγαπήθηκε από τους αναγνώστες κι εγώ κατάλαβα ότι βρίσκομαι σε καλό δρόμο. Το αστυνομικό μυθιστόρημα «Φόνοι στην Κρυστάλλη» (Ιούνιος 15) με παίδεψε και το παίδεψα, χρειάστηκε σκληρή δουλειά και φαντασία. Κι αυτό το βιβλίο με τη σειρά του κέρδισε τις εντυπώσεις.

Τι χρειάζεται σήμερα ένας νέος συγγραφέας για να ξεκινήσει;
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα δώσω αυτήν την απάντηση αφού κι εγώ νέος είμαι. Το μόνο σίγουρο, εκ πείρας μιλάω πάντα, χρειάζεται πολύ πολύ διάβασμα. Να διαβάζει τα πάντα! Λογοτεχνία, πεζογραφία, ποίηση, νουβέλες και σκληρή δουλειά.

Τι θέμα θα έχει το επόμενο βιβλίο σου και πότε να το περιμένουμε;
Το μόνο που μπορώ να σας αποκαλύψω είναι ότι έχω πιάσει την ιστορία της οικογένειάς μου από τότε που ο παππούς μου ήταν στον πόλεμο. Ελπίζω τα Χριστούγεννα να είναι έτοιμο.

Κάτι για το τέλος… 
Είναι μεγάλη μου τιμή που θα βρεθώ ανάμεσα σε τόσους αξιόλογους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών και καλώ όλους τους φίλους να έρθουν το Σάββατο στο Εθνικό Ωδείο να γνωριστούμε από κοντά. Και όπως είπα και σε μια άλλη συνέντευξή μου «η συγγραφή είναι η μεγαλύτερη καψούρα μου…αν σταματήσω να γράφω θα σταματήσω να ζω»

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝ

Αναδημοσίευση από την Εφημερίδα 
Παρατηρητής της Λακωνίας

ΑΡ.ΦΥΛΛΟΥ 4756     15/4/16

Θερμές ευχαριστίες
στον Εκδότη Βασίλη Αντωναράκο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....