Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Aσ' τα να πάνε...

KAI που λες χρυσό μου αυτό μου είπε ο Μιχάλης. Ότι φας μέχρι τις 21:00 το βράδυ μετά φερμουάρ στο στόμα (το «Φερμουάρ» είναι βιβλίο της Μανίνας Ζουμπουλάκη το έχω διαβάσει πολλές φορές, άσχετο!) και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω. Ειλικρινά, εγώ θα προσπαθήσω, η κοιλιά μου σίγουρα όχι. Εκεί έχουμε το πρόβλημα όλοι οι άντρες. Που είναι το αστείο χρυσό μου; Τραπέζια στης Ρενάτας, πίτσες στου Γιώργου XXL, κάτι μακαρονάδες από εδώ, κάτι πιτόγυρα από εκεί, ε, δεν θέλει και πολύ για να γίνει το κακό. Ξέρεις τη φράση που λέει «για να γίνει το κακό λίγα λεπτά αρκούν;» ε, το ίδιο και το αυτό. Το αποφάσισα χρυσό μου. Κομμένες οι μακαρονάδες, και οι πίτσες και όλα! Μόνο σαλάτες και νερά! Άφθονα νερά! Και ποδήλατο! Πολύ ποδήλατο! Δεν θα γίνω εγώ ρεζίλι των σκυλιών το καλοκαίρι στη παραλία να γελάνε και οι τσιπούρες μαζί μου! Μ’ άκουσες χρυσό μου; Τ’ ακούω να λες! Τα είπα και ξεθύμανα, πάω για Pilates/Jumba/Oso antexo to agori!!! 


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου