Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΙΑΜΒΡΙΑ – ΜΠΛΑΣΤΡΟΠΟΥΛΟΥ συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης…

 



«Ψίθυροι» & «Ζω το Όναρ» οι τίτλοι των βιβλίων σας. Ποιες οι ομοιότητες και ποιες οι διαφορές;

Αρκετές μέσα από μια ονειροπόλο μεταφυσική διάθεση..

θα έλεγα μια γκαλερί με κινούμενες προβολές της Ζωής μου, των ονείρων μου σαν μια συνειρμική, καταγραφή του υποσυνείδητου μου. Μια διεισδυτική ματιά στην ύπαρξη βαθιά, παιχνιδιάρα επαναστατική, εξομολογητική που ίσως προσφέρει μια αίσθηση διαφυγής.. μια απελευθέρωση καθώς…Ψιθυρίζω στα όνειρά μου και με τη φαντασία μου φυσικά πάντα παρούσα, για να δημιουργηθεί συγκίνηση στον αναγνώστη ή ακροατή. Απευθύνομαι στο συναίσθημα μα και τη νόηση….

Θα έλεγα Σπαράγματα σαγηνευτικά όπου..

Για να γεννηθεί το νόημα υπάρχει στοίχιση των λέξεων με μουσικότητα και εικαστικό ερεθισμό

Τι σημαίνει για σας ποίηση;

ποίηση ήταν ανέκαθεν δύσκολο να οριστεί,

η λέξη «ποίηση» καλύπτει ένα τόσο ευρύ καλλιτεχνικό φάσμα που δύσκολα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ορισμός.

είναι η ώρα της λαχτάρας, του έρωτα, του αφουγκρασμού,                    

η τέχνη της μέγιστης εξαπάτησης, εκεί που κυριαρχεί

η ρευστότητα των πραγμάτων αλλά και της ίδιας της ζωής.

Πότε ήταν η πρώτη σας επαφή με τον μαγικό κόσμο της λογοτεχνίας;

Πότε; Μα τότε…στο μακρινό παρελθόν που ήμουν παιδάκι.. αγαπούσα τα παραμύθια και επειδή πίστευα πως οι μεγάλοι που μου τα διάβαζαν δεν απέδιδαν την ψυχική ένταση του παραμυθιού άρχισα πολύ νωρίς να διαβάζω μόνη μου και φυσικά πολύ γρήγορα πέρασα και σε άλλα είδη λογοτεχνίας






Θυμάστε το πρώτο ποίημα που γράψατε;

Μπα… σκάρωνα από πολύ μικρή, στιχάκια κωμικά για να διασκεδάσω μα και να διακωμωδήσω καταστάσεις.  

Η γραφή ήταν και είναι για μένα μία διέξοδος, μια πραγματική ελευθερία, μια αυτοπαρατήρηση. Κάθε ποίημα μια συνεδρία με τον εαυτό μου.

Γεννιέται μέσα από το άφημα και όχι από προσπάθεια.

Γράφετε από εσωτερική ανάγκη;

Πολύπλοκη, ανεξερεύνητη, ενδιαφέρουσα αυτή η ανάγκη

την παρομοιάζω με δύσκολη μα προκλητική…ανάβαση.

Ποια είναι η κινητήριος δύναμη;

Εσωτερική, υποκειμενική αισθητήρια διέγερση

Φλεγόμενες ώρες, όταν σφυροκοπούν οι φλέβες και τα συναισθήματα κοχλάζουν, τρέχουν οι σκέψεις.. πόσα αντέχεις να μην γράψεις; αντέχεις;

Ποια είναι η πηγή έμπνευσης;

Έλα μαζί μου και μη ρωτάς

Η ζωή, ο έρωτας.. Ναι, η ποίηση συνδέεται με τα θεμελιώδη, τον έρωτα, τον θάνατο, το άγχος, την επιθυμία…την Φύση.

Απέραντοι οι τόποι της φαντασίας

Πότε είναι η επόμενη παρουσίαση των βιβλίων σας;

στον όμορφο χώρο της Αναστασίας Κορινθίου BookingHill  στη Δάφνη

στις 14.4.24






Ποιο είναι το μότο της ζωής σας;

Έλα μαζί μου και μη ρωτάς…

 

Στείλτε το δικό σας μήνυμα στους αναγνώστες του blog.

Ένα μόνο;;; 

Ερωτευτείτε.. Ονειρευτείτε.. Ψιθυρίστε..

Εν τέλει Ζήστε!!!!

Σας ευχαριστώ πολύ!!


1 σχόλιο:

  1. Εξαιρετική η γραφή της. Γεμίζει εικόνες το μυαλό μας κ συναισθήματα μέσα σε τόσο μικρά διαμάντια που γράφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή