Σάββατο 25 Μαΐου 2024

Κάνει ζέστη ή εγώ ζεσταίνομαι;;;

 




Και γιατί να μην είμαι σε μια κοντινή παραλία να λιάζω τη δίμετρη κορμάρα μου; Και γιατί τόση ώρα το ούφο δεν ανάβω το κλιματιστικό παρά κάθομαι και ιδρώνω και ιδρώνω και ιδρώνω; Μούσκεμα και το βρακί και η βερμούδα και το πόλο και όλα! Παρόλα αυτά δεν έχω νεύρα. Παρόλα αυτά είμαι εντάξει. Διαβάζω ένα πάρα πολύ καλό βιβλίο που τα σπάει. Είναι της φίλης μου Γερακίνας Μπουρίκα μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Κάκτος ο τίτλος είναι Ολέθρια μυστικά και την Παρασκευή θα το παρουσιάσουμε στο Dama cupa στο Θησείο. Μη ξεχάσω να σας πω ότι μετά από καιρό έκανα μια μεγάλη βόλτα στο κέντρο της Αθήνας και οι τουρίστες είναι πάρα πολλοί. Χιλιάδες βάλε και κάτι παραπάνω. Τώρα αισθάνομαι το σπίτι να με πλακώνει. Ευτυχώς έχω κανονίσει το πρόγραμμά μου για σήμερα. Επίσης κάνει ζέστη. Το είπα και στην αρχή αυτό. Ή δεν το είπα. Δηλαδή τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο τι θα κάνει; Θα λιώσουμε. Όχι. Δεν θα λιώσουμε. Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη όπως λέει και ο φίλος μου ο Βασίλης. Κάπου εδώ σταματώ. Πρέπει να συνεχίσω αυτό το εξαιρετικό βιβλίο. Επειδή το θέλω και όχι επειδή πρέπει. Καλό Σαββατοκύριακο!!! 

 

Κλικ Μαρία Γεωργαντά

Best focus 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοκριτική | Άγγελος Δ. Γέροντας | Η Μετάβαση και το Βλέμμα | Βήτα Ιατρικές Εκδόσεις

  Στον συγκεντρωτικό αυτόν τόμο παρουσιάζεται το μεγαλύτερο μέρος των πεζογραφημάτων της περιόδου 1997 – 2013 του συγγραφέα, αφηγήματα που δ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις