Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…



Τρελαίνομαι… μια παγώνω μια ζεσταίνομαι…

Κάποιοι τηγανίζονται στις κοντινές παραλίες, άλλοι τρέχουν στα νησιά και πολλοί απολαμβάνουν τη θάλασσα και τον ήλιο στις εξοχικές κατοικίες τους…

Δεν ανήκω σε καμιά από τις τρείς κατηγορίες. Έχω προτάσεις, να μη παραπονιέμαι, αλλά δεν ξέρω τι θέλω αυτό το καλοκαίρι…

Με κουράζει η ζέστη αφάνταστα; Βαριέμαι και μόνο που ανασαίνω; Δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου; Δεν θέλω άνθρωπο να δω; (αλήθεια, ποιος έλεγε αυτό το τραγούδι;)

Πηγαίνω για καφέ στη γειτονιά μου στο ολοκαίνουριο Habit, πηγαίνω για παγωμένες μαστίχες επίσης στη γειτονιά μου στο Στραγάλι, του φίλου μου του Φώτη, πηγαίνω αργά τη νύχτα στο Ενοδία στο Γκάζι, κάνω και ποδήλατο το οποίο πλέον τρέχει και μάλιστα πολύ. Κάτι είχανε πειράξει και δεν τσούλαγε…

Τσουλάω σε καθημερινή βάση μέχρι το CHIC & CHIC στη πλατεία. Και αυτό ανανεωμένο, και άψογη εξυπηρέτηση, και εμπειρία ετών, και φιλόξενο περιβάλλον και προσιτές τιμές. Ο Δημήτρης μου φτιάχνει τα μαλλιά και η Μαριάννα μου κάνει μάσκες προσώπου. Επίσης φτιάχνει και τέλειο φραπέ. Επίσης τα παιδιά είναι και γαμώ και περνάμε φίνα. Δεν με κοιτάνε σαν πελάτη. Ποτέ δεν το έκαναν αυτό… 


Και επικοινωνώ με τους ανθρώπους στο facebook που με ενθαρρύνουν συνεχώς να πάω παραπέρα. Ας είναι καλά, και ας κάνουν μπάνια, κι ας πίνουνε ποτά…


Εγώ εδώ θα είμαι και θα περιμένω…
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου