Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Αγαπημένα μου παιδιά:



Με συγκινεί αφάνταστα η εκδήλωση θαυμασμού σας ως προς εμένα. Όταν γεννήθηκα, ανακαλύπτοντας τον κόσμο και μαθαίνοντας συνέχεια καινούρια πράγματα, δεν πίστευα ότι θα εισέπραττα από όλους εσάς τόσο μεγάλη αγάπη. Έγραψα τη βιογραφία μου γιατί φοβόμουν ότι δεν θα ζήσω πολύ. Ακόμα φοβάμαι είναι η αλήθεια αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία. Όσοι μπήκανε στη διαδικασία να διαβάσουν την ιστορία της ζωής μου ενθουσιάστηκαν. Τα τηλέφωνα και τα μηνύματα στο κινητό μου αμέτρητα. Για να μη πω για τα χιλιάδες likes στη σελίδα μου στο facebook. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους μέσα από την καρδιά μου. Τώρα, για όσους δεν έχουν διαβάσει τη βιογραφία μου, μπορούν να έρθουν αυτή τη Τετάρτη στις 23 του μήνα, μεθαύριο δηλαδή, μετά τις 20:00 το βράδυ σ’ έναν πανέμορφο χώρο το Chic & Chic το οποίο βρίσκεται στην οδό Ανωγείων αριθμό 73 στη Πλατεία Δημοκρατίας (Κρήνης) στη Νίκαια. Εκεί θα γνωριστούμε καλύτερα. Η παρουσία σας θα με κάνει ευτυχισμένο.
Με εκτίμηση
ο μικρός, σε ηλικία πάντα, Ερμής!

ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ BOTOX WEB RADIO

Το βιβλίο με τίτλο ΕΡΜΗ…ΜΗ! κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Όστρια  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....