Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΤΡΑΠΕΖΑ / ΑΤΤΙΚΟΝ / CHIC&CHIC / ΚΑΤΡΑΚΕΙΟ (το τέλειο cocktail)…



Ώρα 7:30 πως σηκώθηκα απ’ το κρεβάτι ούτε που θυμάμαι. Συμβαίνει, μια φορά στα χίλια χρόνια, αλλά δεν θυμάμαι. Και πώς να θυμάμαι χωρίς καφέ και τσιγάρο. Άρα καλά κάνω. Περπάτησα μέχρι τη πλατεία. Μπήκα στη τράπεζα. Έκανα το σταυρό μου και πλησίασα δειλά δειλά την υπάλληλο. Τη παρακάλεσα να μου φτιάξει τη μέρα. Δεν μου την έφτιαξε δεν πειράζει. Θα ζήσουμε Θείε Βάνια, θα ζήσουμε…

Μπαίνω στο λεωφορείο φάντασμα το 750 το οποίο αν το χάσεις το έχασες. Δεν τους νοιάζει που είναι καλοκαίρι και το θερμόμετρο αγγίζει τους σαράντα. Φτάνω Αττικόν. Τι όμορφο που είναι το Χαϊδάρι. Το ραντεβού μου με το γιατρό προγραμματισμένο από καιρό για τις 11:30. Τελικά με δέχτηκε στις 14:00 το μεσημέρι. Θα μπορούσε να ήταν και χειρότερα. Πάντα υπάρχουν και χειρότερα. 

Ώρα 15:00 και καίγομαι πατόκορφα και περιμένουμε το λεωφορείο φάντασμα 750 να μας πάει στη Νίκαια. Μάταια. Το θράσος αυτών των ανθρώπων δεν έχει όρια. Τα νεύρα αρχίζουν να μου χτυπάνε καμπανάκια. Μετά από μία ώρα και ένα τέταρτο και αφού η υπομονή μας έχει εξαντληθεί εμφανίζονται δύο 750 μαζί! Δεν πάνε καλά οι άνθρωποι. Δεν πάνε καθόλου καλά.

Κατεβαίνω Αιγάλεω και ξαναμπαίνω στη τράπεζα μπας και γιατί η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Τζίφος. Αφού δροσίστηκα ξαναβγήκα στον ήλιο και αφού είχα πολλά νεύρα είπα να εκτονωθώ. Έτσι επέστρεψα στη Νίκαια με τα πόδια! Πρέπει να έκαψα χιλιάδες θερμίδες…

Κατάφερα και έφτασα σπίτι. Έφαγα γεμιστά της μανούλας με παγωμένο γιαούρτι, έκανα μπάνιο με παγωμένο νερό, φόρεσα τα καλά μου και πήγα στους φίλους μου στη Πλατεία Κρήνης να ευχηθώ.


Ώρα 19:00 και εισβάλλω στο Chic & Chic το διασημότερο κομμωτήριο στη Νίκαια. Ο Δημήτρης επί το έργο και η Μαριάννα με κερνάει γλυκό επειδή γιορτάζει η κόρη τους η Όλγα. Ήπια και παγωμένο φραπέ απ’ τα χεράκια της. Αν μου τον έλεγε κιόλας θα ήξερα το μέλλον μου και τι καλά που θα ήτανε όλα. Βγάλαμε και φωτογραφίες, είπαμε και τα δικά μας και εξαφανίστηκα για Κατράκειο.

Ώρα 21:00 και να γίνεται στο θέατρο χαμός! 6.000 κόσμο και λίγο λέω. Η πανσέληνος κούκλα να καμαρώνει στον ουρανό. Η Χαρούλα Αλεξίου και η Τάνια Τσανακλίδου τραγούδησαν για όλους εμάς. Παντού κόσμος να τραγουδάει και να πίνει μπύρες. Τα ζευγάρια αγκαλιά και άλλοι τράβαγαν βίντεο με τα κινητά τους. Η φύση με καλούσε. Πάτησα πολύ κόσμο αλλά δεν το έκανα επίτηδες που τα κανιά μου είναι δυο μετρά.



Το βράδυ εξαντλημένος ξάπλωσα και ένα τραγούδι αγαπημένο από τη μοναδική φωνή της Τάνιας Τσανακλίδου ηχούσε στα αυτιά μου.

Σας το αφιερώνω λοιπόν:
Για δε μ’ αφήνετε ήσυχο άστε με ήσυχο όλοι
Θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως ταυτότητα πιααααα      
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Επίμετρο το εξαιρετικό μυθιστόρημα του Μιχάλη Σπέγγου "Τρωική ραψωδία"

  Μιχάλης Σπέγγος Τρωική ραψωδία Τιμή: 23.32 ευρώ, Σελίδες: 500 ISBN : 978-618-86886-2-9 Εκδόσεις Επίμετρο   Η «Τρωική ραψωδία» είνα...