Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024

Βιβλιοπρόταση | Deepti Kapoor | Η εποχή του κακού | Εκδόσεις Μεταίχμιο

 



ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ, ΟΠΟΥ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, Η ΗΔΟΝΗ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ.

 

ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ

 

Νέο Δελχί, τρεις τα ξημερώματα. Ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα με πέντε νεκρούς. Το αυτοκίνητο που συντρίβεται ανήκει σε κάποιον πλούσιο. Αλλά κανένας πλούσιος δεν είναι εκεί, μόνο ένας σοκαρισμένος υπηρέτης που δεν μπορεί να εξηγήσει ποια παράξενη αλληλουχία γεγονότων τον οδήγησε εκεί. Ούτε μπορεί να προβλέψει τα δραματικά γεγονότα που θα ακολουθήσουν.

        Μια επική, ιλιγγιώδης ιστορία που διαδραματίζεται στη σύγχρονη, γεμάτη αντιφάσεις Ινδία. Στη σκιά των απέραντων κτημάτων, των κοσμοπολίτικων πάρτι, των αδίστακτων επιχειρηματικών συμφωνιών και της άσκησης πολιτικής επιρροής με οποιοδήποτε κόστος, τρεις ζωές μπλέκονται επικίνδυνα: ο Ατζέι, ο Σάνι και η Νέντα, ο υπηρέτης, ο κληρονόμος και η δημοσιογράφος. Και πίσω από όλα η οικογένεια Ουαντία. Μέσα από περίπλοκες διαδρομές γεμάτες πόθο, ηδονή και απληστία, ναρκωτικά και αλκοόλ, βία και εκδίκηση, οι δεσμοί των τριών αυτών ανθρώπων θα αποτελέσουν τρόπο διαφυγής ή έναυσμα για περαιτέρω καταστροφή;

        Ένα πολυσύνθετο μυθιστόρημα, μεταξύ θρίλερ και οικογενειακής σάγκα, μας μεταφέρει από τα φτωχικά χωριά της ινδικής επαρχίας στην ένταση του πολύβουου Νέου Δελχί. Ένα σαρωτικό ανάγνωσμα, μια συναρπαστική ιστορία εξουσίας, αφοσίωσης, εκδίκησης και διαφθοράς.

 

        

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

Πάντα πίστευα, όπως και όλοι οι υπόλοιποι φυσιολογικοί άνθρωποι, ότι οι εποχές είναι τέσσερις. Σωστά μέχρι εδώ; Σωστά! Μέχρι εκείνη την ημέρα που η κολλητή μου φίλη Σοφία (επίσης δεινή βιβιλιοφάγος σαν κι εμένα) μου έκανε δώρο για τα γενέθλιά μου αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο. Ένα βιβλίο για το οποίο είμαι εκατό τοις εκατό σίγουρος που δεν μετάνιωσα για το χρόνο που μου πήρε για να το διαβάσω. Είναι 800 σελίδες  - θα ήταν μεγάλο ψέμα αν έλεγα ότι το διάβασα μέσα σε μια νύχτα. Γι’ αυτό που δεν είμαι σίγουρος είναι τι γινόταν μέσα στο κεφάλι της συγγραφέως όταν το έγραφε. Ζήλεψα. Ναι, ζήλεψα. Γιατί εκείνη και όχι εγώ; (αστειεύομαι φυσικά).

 

Έχω διαβάσει άπειρα βιβλία στη ζωή μου (και λέω την αλήθεια) αλλά αυτό εδώ το βιβλίο είναι τόσο έξυπνο και στα όρια του αρρωστημένου που κάνει τη διαφορά και όταν το διαβάσετε θα καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ. Πολλές οι σκηνές – σχεδόν κινηματογραφικές – πολλές επίσης και οι ανατροπές εκεί που δεν τις περιμένεις κάνουν την ιστορία ακόμα πιο ενδιαφέρουσα από ότι είναι. Πολλά τα γεγονότα που στιγματίζουν τη ροή της ιστορίας. Διάβαζα έκπληκτος αλλά δεν θα σας αποκαλύψω τίποτα. Δεν έχω σκοπό να κάνω σπόιλερ γιατί δεν θέλω να σας στερήσω την ευκαιρία να το ανακαλύψετε. Αν βαρεθήκατε τα συνηθισμένα, να λοιπόν, ένα βιβλίο που θα σας κάνει να χάσετε ακόμα και τον ύπνο σας! Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...