Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑΣ

 



Η Φιλία είναι λέξη ιερή. Δεν την πουλάω για κανέναν και για τίποτα. Στη ζωή μου συνάντησα πολλούς ανθρώπους. Κάποιοι ήταν πρωταγωνιστές και κάποιοι απλοί περαστικοί. Στα δύσκολα οι πρωταγωνιστές υπήρχαν ουσιαστικά στη ζωή μου με πράξεις και όχι με λόγια. Οι απλοί περαστικοί έγιναν κομπάρσοι και εξαφανίστηκαν. Με βγάλανε από τη δύσκολη θέση. Σήμερα υπάρχουν φίλοι και φίλες πολλών ετών. Αγαπημένα πρόσωπα που ξεκινήσαμε μαζί στο σχολείο, στα ίδια θρανία, στην ίδια γειτονιά και μέχρι και τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές παραμένουμε ενωμένοι σαν μια γροθιά. Αυτό ναι, λέγεται φιλία. Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια το μόνο που θέλω να τους πω από καρδιάς είναι ένα τεράστιο ευχαριστώ που όλα αυτά τα χρόνια είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν σε κάθε μου βήμα. Κυρίες και κύριοι στη φωτογραφία οι πρωταγωνιστές της ζωής μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...