Δευτέρα 24 Ιουλίου 2023

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ

 


«ΙΔΙΑ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕΣ!» είναι ο τίτλος του νέου σας βιβλίου. Μιλήστε μας γι’ αυτό.

Είναι ένα βιβλίο χιουμοριστικό μα και πολύ αληθινό ταυτόχρονα αφού είναι βγαλμένο από τη ζωή και την καθημερινότητα μας.  Η συνειδητοποίηση πως μια γυναίκα σε κάποια φάση της ζωής της, εκεί που κάτι σημαντικό και καθοριστικό της συμβαίνει, κάνει -ίσως και χωρίς να το θέλει- ένα ταξίδι αυτογνωσίας και ανακαλύπτει, πως όσο κι αν δεν το πιστεύει, έχει πολλά και σημαντικά κοινά με την μητέρα της που σε πρώτη ανάγνωση μοιάζει τόσο διαφορετική από εκείνη. Ανθρώπινες αλήθειες και πολλά χαμόγελα πίσω από κάθε λέξη! 

 

Ποιος είναι ο ρόλος της μάνας στο βιβλίο σας;

Η μητέρα που σε πρώτη ανάγνωση μοιάζει πιο πολύ να καταπιέζει παρά να συμπαραστέκεται στην κόρη της αλλά που στην πορεία της ιστορίας, αποδεικνύεται αληθινός φύλακας άγγελος του παιδιού της. 

 



Τι σημαίνει για σας «Ελληνίδα μάνα»;

Η γυναίκα που θέλει πάντα το καλύτερο για τα παιδιά της αλλά που δυστυχώς πολλές φορές ο τρόπος που διαχειρίζεται αυτό το «θέλω» την καθιστά πιεστική με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλές συγκρούσεις στην οικογένεια.

Από που πιστεύετε ότι χαλάει η σύγχρονη κοινωνία;

Κάθε κοινωνία και κάθε εποχή έχει τα δικά της. Οι άνθρωποι φτιάχνουμε τις κοινωνίες και θα πρέπει εμείς να φροντίζουμε να δίνουμε το καλύτερο στον συνάνθρωπο μας ώστε και οι κοινωνίες να προκόβουν.

Υπάρχει πιθανότητα να δούμε κάποιο από τα βιβλία σας στην μικρή οθόνη;

Πολλές συζητήσεις γίνονται…Θα δούμε…!

Το να χαρίζετε απλόχερα χαμόγελα μέσα από τις σελίδες των βιβλίων σας είναι για σας ένα στοίχημα;

Μου αρέσει να μοιράζω χαρά στους αναγνώστες και είμαι πολύ χαρούμενοι που εκείνοι κι εγώ γινόμαστε μια μεγάλη παρέα με αισιοδοξία για το αύριο! 




Τα βιβλία σας διαβάζονται κυρίως από το γυναικείο αναγνωστικό κοινό;

Οι γυναίκες είναι οι πρωταγωνίστριες μου αλλά πραγματικά είμαι εξαιρετικά χαρούμενη γιατί έχω και πολλούς άντρες αναγνώστες, οι οποίοι όπως μου λεν, μέσα από τα βιβλία μου ανακαλύπτουν το πως πραγματικά σκέφτονται οι γυναίκες!

Είστε μια επιτυχημένη συγγραφέας. Πως αισθάνεστε γι’ αυτό;

Χαρούμενη φυσικά! Είναι δύσκολη και μοναχική η δουλειά του συγγραφέα και είναι ευχής έργο οι ιστορίες του να βρίσκουν ανταπόκριση!

Έχετε δεχτεί αρνητική κριτική για κάποιο από τα βιβλία σας;

Όχι! Τουλάχιστον δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου! Αλλά και πάλι ο καθένας είναι ελεύθερος να έχει την δική του γνώμη και άποψη.

Στείλτε το δικό σας μήνυμα στους αναγνώστες του blog.

Εύχομαι οι μέρες μας να είναι γεμάτες χαμόγελα και αισιοδοξία!

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

Εγώ σας ευχαριστώ να είστε καλά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...