Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024

TAINIA | POOR THINGS @ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ "ΕΛΛΗ" ΣΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ

 



Για την ταινία δεν θα γράψω απολύτως τίποτα. Θα σας πω όμως την αξέχαστη εμπειρία μου από την επίσκεψη στον πανέμορφο και φιλόξενο κινηματογράφο «ΕΛΛΗ» επί της Ακαδημίας στο κέντρο της Αθήνας.

Ήταν δύο του Γενάρη που η καλή μου φίλη Θεοχαρίστη μου πρότεινε να πάμε να δούμε τη συγκεκριμένη ταινία. Χάρηκα πολύ είναι η αλήθεια. Είχα ξεχάσει πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα ταινία σε κινηματογράφο.

Ντύθηκα, φόρεσα τα καλά μου, λες και θα πήγαινα σε φιλανθρωπικό gala. Πήρα το τρόλεϊ 21 από τη Νίκαια και κατέβηκα στο τέρμα στην Ομόνοια. Από εκεί περπάτησα μέχρι την Ακαδημίας. Έφτασα ενθουσιασμένος.

Ξαφνικά άρχισε να μαζεύεται κόσμος. Πολύς κόσμος. Ήρθε και η Θεοχαρίστη με τον Βασίλη και μετά από λίγο και η φίλη μας η Μαίρη. Οι πόρτες άνοιξαν. Ανεβήκαμε στον εξώστη και πιάσαμε τις καλύτερες θέσεις. Η Θεοχαρίστη μου πήρε ζεστό ποπ κορν.

Η αίθουσα τεράστια! Μα πως μου ξέφυγε τόσα χρόνια και δεν την είχα επισκεφθεί στο παρελθόν; Μάλλον φταίει το γεγονός ότι πηγαίνω πάρα πολύ θέατρο.

Τα φώτα σβήσανε και άρχισε η ταινία. Ο κόσμος σε πολλά σημεία γελούσε. Το γιατί δεν το κατάλαβα. Μετά έκανε διάλλειμα και μετά πήγαμε στο Κολωνάκι για σουβλάκια.

Θα ξαναπάω εννοείται στο «ΕΛΛΗ» για να δω ταινία και θα ξαναφάω ζεστό ποπ κορν φυσικά με την καλή μου φίλη Θεοχαρίστη που την ευχαριστώ πολύ για αυτήν την τόσο όμορφη εμπειρία. 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...