Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023

ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ «ΟΜΙΛΟΥΝΤΕΣ ΝΕΚΡΟΙ» ΤΟΥ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΓΟΝΙΔΑΚΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ

 



Στο οπισθόφυλλο γράφει…

Μεγάλωσα μέσα στις ιστορίες της οικογένειάς μου. Ιστορίες που με συνόδευσαν από τα πρώτα χρόνια που θυμάμαι τον εαυτό μου μέχρι το τέλος της ζωής σχεδόν όλων αυτών των μελών της οικογένειας που ανήκαν στις προηγούμενες γενιές. Ιστορίες που δεν ήταν ποτέ τέλειες και ολοκληρωμένες. Αντίθετα παρέμεναν ατελείς ζωντανοί οργανισμοί που όσο περνούσαν τα χρόνια άλλαζαν και μετασχηματίζονταν από αφήγηση σε αφήγηση. Έτσι το καλύτερο που μπορούσα να κάνω ήταν να παρακολουθώ αυτές τις αλλαγές μέχρι να έρθει η σειρά μου να πω και εγώ τις δικές μου ιστορίες. Άλλες προφορικά και κάποιες από αυτές γραπτά. Πάντα όμως με παράδοξο περιεχόμενο όπως άλλωστε είναι και όλα αυτά που έχουν αξία στη ζωή μας. Αυτές λοιπόν είναι οι ιστορίες που θα ήθελα να σας αφηγηθώ.

 

Λίγα λόγια από μένα…

Το βιβλίο αυτό δεν είναι ένα οποιοδήποτε βιβλίο. Όταν το διαβάσετε θα καταλάβετε ακριβώς τι εννοώ. Είναι μια συλλογή διηγημάτων που σοκάρουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό αναγνώστη. Σε πολλά σημεία ανατρίχιασα. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο βιβλίο που δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο. Μιλάει με αλήθειες. Εμπειρίες ανθρώπων που ακροβατούν ανάμεσα στη ζωή και στον θάνατο. Οι λέξεις έχουν δύναμη. Οι εικόνες επίσης. Γίνονται γροθιά στο στομάχι και απορείς αν κάπου εκεί μέσα βρίσκεσαι κι εσύ ο ίδιος. Καλογραμμένο, έξυπνο, χωρίς να κάνει κοιλιά και χωρίς να το βαριέσαι. Ένα είναι το σίγουρο: πως από τη στιγμή που θα το πιάσεις στα χέρια σου δεν θα μπορείς να το αφήσεις! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου