Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Ήρθε και ο Δεκέμβρης…

 


Ο τελευταίος μήνας της χρονιάς. Μιας χρονιάς παράξενης και ανάποδης. Με τον κόσμο να φοβάται τον αόρατο εχθρό. Με τις ειδήσεις να βομβαρδίζουν με δυσάρεστα γεγονότα. Ευτυχώς εγώ δεν έχω τηλεόραση. Οπότε όλα οκ.

Ήρθε και ο Δεκέμβρης, λοιπόν. Όμορφος και καμαρωτός! Πότε βρέχει και πότε κάνει κρύο… ο ήλιος παραμένει πρωταγωνιστής… δυνατός και ακλόνητος σαν βράχος… γουστάρω…

Ξεκίνησαν και οι γιορτές: Ανδρέας, Βαρβάρα, Σάββας, Νίκος, Άννα, Σπύρος! Στρώσαμε χαλιά, στολίσαμε δεντράκια – οι αδερφή μου φυσικά – εγώ όπως κάθε χρόνο ζωγράφισα μια ευχετήρια κάρτα. Αν την δεις στην πόρτα σου να ξέρεις ότι έχεις ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου…

Αυτά για την ώρα… θα μιλήσουμε πάλι… να σκέφτεσαι θετικά… να περνάς καλά… καλό Σαββατοκύριακο… πολλά φιλιά (από απόσταση πάντα!)  





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου