Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

ΑΝΤΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΚΑΡΜΠΟΝΑΡΑ…





Φύγε! Χάσου από τα μάτια μου! Δώσε μου τα κλειδιά και μη γυρίσεις πίσω! Σβήσε και το κινητό μου! Και το Facebook! Όλα! Σε σιχάθηκα! Σε ξεπέρασα! Δεν σε θέλω! Μ’ ακούς; Δεν σε θέλω! Ελληνικά μιλάω! Τι δεν καταλαβαίνεις; Το είπε κι ο Αντύπας. Δηλαδή του Φοίβου είναι το τραγούδι αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Περάσαμε όμορφες στιγμές. Δεν λέω. Αλλά; Παντού υπάρχει ένα «αλλά». Τι μου πρόσφερες; Μπορείς να μου εξηγήσεις; Κιλά! Λίπη! Πάχος! Περιττό πάχος και τίποτα άλλο! Αυτό είσαι για μένα. Περιττή. Το έλεγε και η Βανδή στα νάιντις. Τώρα τέλος. Τώρα μακριά μου. Σε βαρέθηκα. Αυτός είμαι και άμα σου αρέσει. Τώρα κάνω δίαιτα. Αυστηρή δίαιτα. Και δεν γράφει πουθενά τη λέξη καρμπονάρα. Δεν έχεις θέση στη ζωή μου. Δεν έχεις θέση στο στομάχι μου. Σε μισώ! Ναι, σε μισώ! Αντίο!  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...