Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΝΑΝΟΣ | ΑΧ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΣΟΥ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 



Έλα να ξεσκεπάσουμε μαζί

την απάτη και την ψευτιά του άγχους!

Έλα να ζήσουμε με γαλήνιο θάρρος και δύναμη,

τερματίζοντας το κοντέρ της ευτυχίας.

Κι όταν στα εκατό μας φύγουμε,

ν’ αφήσουμε μονάχα «λίγα κόκαλα».

Όλα τ’ άλλα θα ’χουνε γίνει

Έκσταση και Φως, Αγάπη και Χορός,

καθώς θα τρέχουμε αξημέρωτα

σ’ αυτό το πανηγύρι που λέγεται

Ζωή.

 

Λίγα λόγια από μένα…

Αν ανοίξεις το λεξικό στο γράμμα Α στη λέξη «Άγχος» δίπλα ακριβώς θα βρεις τη φωτογραφία μου! Δεν είμαι ο οποιοσδήποτε εγώ! Είμαι η προσωποποίηση του Άγχους! Η μήπως όχι; Η μήπως όλα αυτά και άλλα πολλά πριν πέσει στα χεράκια μου το νέο βιβλίο του αγαπημένου κύριου Ανδρέα Κονάνου. Σίγουρα ναι. Τα πράγματα άλλαξαν άρδην. Μου πήρε μόνο λίγες ώρες για να το ολοκληρώσω. Και ναι, η αλήθεια είναι ό,τι έμαθα πολλά! Πάρα πολλά. Και κατάλαβα πολλά. Τα οποία: αν τα βάλω σε μια τάξη και αν τα προσθέσω στην καθημερινότητά μου τότε για μένα το άγχος θα είναι παρελθόν. Αν. Λέω αν ταυτιστήκατε κι εσείς μαζί μου διαβάστε το. Θα σας κάνει καλό. Θα σας λύσει ένα μεγάλο πρόβλημα που όλοι μας λίγο – πολύ έχουμε. Ουφ! Νιώθω πολύ καλύτερα τώρα! Άντε, και καλές γιορτές! 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου