Δευτέρα 1 Μαΐου 2023

ΠΕΝΥ ΠΑΠΑΔΑΚΗ… συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης

 


Πότε μπήκαν τα βιβλία στη ζωή σας;

Τα βιβλία μπήκαν στην ζωή μου από την παιδική μου ηλικία. Πρέπει να ήμουν 9 χρονών όταν διάβασα το "Η Ζωή εν τάφω" του Στρατή Μυριβήλη. Δεν ήταν ένα βιβλίο για παιδιά, όμως αυτό το συγκλονιστικό πόνημα, ήταν η αιτία να αγαπήσω την λογοτεχνία!

 

Θυμάστε τη στιγμή που κρατήσατε το πρώτο σας βιβλίο στα χέρια σας;

Φυσικά και θυμάμαι την πρώτη φορά. Ήταν μεγάλη η συγκίνησή μου, αλλά και η αμηχανία μου. Όλα τα πρωτόγνωρα συναισθήματα είναι δυνατά και γράφουν ανεξίτηλα μέσα σου. Αυτό συνέβη και με εμένα.

 

Ξεχωρίζετε κάποιο από τα βιβλία σας και γιατί;

Οι ψυχολόγοι υποστηρίζουν πως αγαπάς λίγο παραπάνω το παιδί που έχει δικά σου στοιχεία. Εδώ όμως, σε όλα τα "παιδιά" μου υπάρχουν στοιχεία μου. Πώς να τα ξεχωρίσω λοιπόν; Ίσως λίγο περισσότερο με βρίσκω στο Ζεϊμπέκικο της Κατίνας. Όμως και η Πολυξένη μου δεν πάει πίσω.

 



Ποια είναι η σχέση σας με τη στιχουργική;

Αν η σχέση μου με την συγγραφή είναι έρωτας, η στιχουργία είναι φλερτ. Ο χρόνος θα δείξει ποια θα είναι η κατάληξη αυτού του φλερτ.

 

Ποια είναι τελικά η «Πολυξένη»;

Η Πολυξένη μου, είναι ένα πλάσμα που δεν αγαπήθηκε σαν παιδί. Αδικήθηκε, διώχθηκε, απαξιώθηκε. Μεγαλώνοντας όμως, ατσαλωθηκε , πάλεψε και βρήκε την ουσία της ζωής και της αγάπης για να μη νιώσει ποτέ ξανά πολύ -ξενη.

 

 

 

Τι γράφετε αυτήν την περίοδο;

Τώρα γράφω πάλι ένα κοινωνικό μυθιστόρημα, αλλά κρατώ ακόμη κλειστά τα χαρτιά μου, κι ας με συγχωρήσετε γι αυτό.

 



Τι σας λένε οι αναγνώστες σας;

Οι αναγνώστες πάντα μου λένε "πότε το επόμενο;" Και τους ευχαριστώ πολύ για την προσμονή τους και την υπομονή τους. Ξέρουν καλά όμως, ότι δεν βιάζομαι ποτέ.

 

Τι θα γίνει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 17 Μαΐου;

Στο Μέγαρο μουσικής Αθηνών στις 17 Μαϊου, θα έχω τη χαρά και την τιμή να παρουσιάσω το καινούριο βιβλίο του αγαπημένου μου φίλου Κωνσταντίνου Ιωακειμίδη που έχει τίτλο "4 ιστορίες μυστηρίου;". Αγαπώ την γραφή του και τον παρακολουθώ χρόνια, όμως αυτό το βιβλίο το λάτρεψα. Μέσα από το χιούμορ και τις άκρως σουρεαλιστικές καταστάσεις, περνάει μηνύματα που αξίζει να τους δώσουμε την απαραίτητη προσοχή. Του εύχομαι ολόψυχα και μέσα από την σελίδα, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

 

 

Στείλτε το δικό σας μήνυμα στους αναγνώστες του blog.

Στους αναγνώστες του blog θα ήθελα να πω, πως η αγάπη για τα βιβλία και κάθε είδους τέχνη, μας πάει ένα βήμα παραπέρα. Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για αυτή την υπέροχη σύμπραξη. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου