Τρίτη 23 Μαΐου 2023

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «4 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ;» ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ | 17/5/23 | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ

 



Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για τη φιλοξενία του. Επίσης τη φίλη και εκδότριά μου κυρία Αναστασία Βασιλάκου καθώς και όλη τη δημιουργική ομάδα των εκδόσεων Βήτα που έδωσαν ζωή σε ένα ακόμη πνευματικό μου παιδί.

Ακόμα να ευχαριστήσω την αγαπημένη μου φίλη και συγγραφέα Πένυ Παπαδάκη που είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει σε κάθε μου βήμα. Ευχαριστώ ακόμα τη Σωζία Μαράκη η οποία ζωντάνεψε τις ηρωίδες μου με τον δικό της τρόπο καθώς και τον αγαπημένο μου φίλο Βαγγέλη Δουκουτσέλη ο οποίος ενσάρκωσε τους ήρωες του βιβλίου. Επίσης να ευχαριστήσω τον Θάνο Ξάνθο που είναι πάντα κοντά μου όταν τον χρειάζομαι καθώς επίσης και τον πολυτάλαντο φίλο μου Μάκη Ψαραδέλλη ο οποίος είχε την ιδέα να γράψω στιχάκια για κάθε ιστορία και να τα μελοποιήσει. Ευχαριστώ ακόμα τη Θωμαΐς Βάσσου, την Κλαίρη Δουβή, τη Μαρία Λοκόση, τη Χρύσα Πιπίλου και τον Αντώνη Χουρσαλά που μου έκαναν την τιμή να ερμηνεύσουν τα τραγούδια μας.

Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι με τίμησαν με την παρουσία τους, φίλοι, συγγραφείς, ηθοποιοί και ερμηνευτές και όλους εσάς που με την αγάπη σας και τη στήριξή σας μου δίνετε δύναμη να κάνω βήματα μπροστά.

Να σας έχει ο Θεός καλά!

Κλικ Μαρία Γεωργαντά

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου