Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

ΚΛΑΙΡΗ ΔΟΥΒΗ… συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης

 


Ποια είναι η αγαπημένη σας δισκογραφική δουλειά;

Η αγαπημένη μου δισκογραφική δουλειά είναι το 3ο άλμπουμ της Ελεονώρας Ζουγανέλη με τίτλο «Μετακόμιση τώρα»  σε συνεργασία με τη δισκογραφική εταιρεία Minos ΕΜΙ. Στο συγκεκριμένο άλμπουμ αυτό που μου αρέσει είναι ότι συμβολίζει τη νέα αρχή , τη δύναμη που χρειάζεται για να κλείσει ένας παλιός κύκλος και την αποφασιστικότητα να κυνηγήσουμε ότι πραγματικά μας αξίζει, αφήνοντας στην άκρη τους συμβιβασμούς.

 

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας καλλιτέχνης και γιατί;

Η αγαπημένη μου καλλιτέχνης είναι η Ελεονώρα Ζουγανέλη.  Τη θεωρώ «αντράκι» διότι έχει το θάρρος να δοκιμάζει διαφορετικά «πράγματα», τόσο στην εμφάνιση όσο και στο ύφος των τραγουδιών που ερμηνεύει, υποστηρίζοντάς τα και όλα τα τραγούδια της φαίνεται ότι έχουν επιλεχθεί με προσοχή και όχι με βάση το τι «πουλάει» αυτή την εποχή.

 

Ακούτε ραδιόφωνο; Και αν ναι, πότε;

Ακούω ραδιόφωνο συνήθως όταν οδηγώ. Τις υπόλοιπες ώρες, όταν έχω χρόνο, προτιμώ να επιλέγω μόνη μου τα τραγούδια που ταιριάζουν στη διάθεσή μου.

 

Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι και γιατί;

Το αγαπημένο μου τραγούδι ανήκει στο άλμπουμ που προανέφερα και έχει τον ίδιο τίτλο. Είναι ένα τραγούδι που έχει «μέσα του» τη δυσκολία της εποχής αλλά προτρέπει όποιον  το ακούει να διεκδικήσει με πείσμα και θάρρος «τη λιακάδα που του αξίζει». Ουσιαστικά, δεν αμφισβητεί ότι η ζωή είναι δύσκολη, αλλά μέσα σε αυτή τη δυσκολία σε όλους μας αξίζει μια προσπάθεια να μη συμβιβαστούμε με τη ρουτίνα και να διεκδικήσουμε τις στιγμές και τους ανθρώπους που πραγματικά μας αξίζουν.

 



Τι σημαίνει η μουσική για εσάς;

Κοιτώντας πίσω, θα πω ότι η μουσική ξεκίνησε ως τρόπος έκφρασης της ανήσυχης παιδικής φαντασίας μου. Τραγουδούσα από πολύ μικρή ηλικία, διότι αυτό με έκανε να νιώθω ελεύθερη. Όταν κάποιος με ρωτούσε «τι θα ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις», απαντούσα πως θα γίνω τραγουδίστρια.  Δυστυχώς, η παιδική μου φαντασία «έδωσε τη σκυτάλη» στην ενηλικίωση και έτσι το τραγούδι έμεινε λίγο πίσω συνεχίζοντάς όμως να είναι ένας τρόπος έκφρασης και μια πηγή ζωντάνιας στη δύσκολη αυτή εποχή που βιώνουμε.  Αυτό το συναίσθημα, μου δόθηκε η ευκαιρία να το μοιραστώ με άλλους ανθρώπους μέσα από τη χορωδία, που είμαι μέλος,  κάνοντας κάτι που πάντα αγαπούσα πολύ.

 

Για ποια συνεργασία σας είσαστε περήφανη;

Αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή που γνώρισα τον Μάκη Ψαραδέλλη, δάσκαλο στη χορωδία, και αυτή η γνωριμία με οδήγησε στη συνεργασία με εσάς. Νιώθω τυχερή που επιλέχθηκα και μου δόθηκε η ευκαιρία να είμαι κομμάτι της παρουσίασης του βιβλίου σας.

 

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλες όμορφες συνεργασίες, σίγουρα όμως θα ήθελα  να συνεχίσω να είμαι μέλος της χορωδίας γιατί είναι υπέροχο να μοιράζομαι ότι με γεμίζει με ανθρώπους που νιώθουν το ίδιο. Η συνεργασία μου με το Μάκη Ψαραδέλλη με βοηθάει να εξελιχθώ,  όσον αφορά το τραγούδι και τις γνώσεις μου πάνω σε αυτό. Ανυπομονώ για τις εμφανίσεις που ακολουθούν.

 

Τι θα κάνετε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 17 του Μαΐου;

Στις 17 Μάιου θα έχω την τιμή να συμμετάσχω στην παρουσίαση του βιβλίου σας,  με τίτλο « 4 Ιστορίες Μυστηρίου;», όπου θα ερμηνεύσω ένα πρωτότυπο τραγούδι σε στίχους δικούς σας και μουσική του Μάκη Ψαραδέλλη, ενσαρκώνοντας τη Στρουμφίτα που κάτι αναζητά. Το τι θα το βρούμε μαζί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.  Σας περιμένουμε όλους!

 

Στείλτε το δικό σας μήνυμα στους αναγνώστες του blog.

« Κομμένα φτερά, ήμουν σπασμένη, είχα φωνή μα δε μπορούσα να τραγουδήσω, δε μπορούσα να μιλήσω, πάλευα για να πετάξω.  Αλλά υπάρχει μέσα μας μια κραυγή που όλοι προσπαθούμε να κρύψουμε. Δε με νοιάζει αν τραγουδάω φάλτσα, βρήκα τον εαυτό μου στις μελωδίες μου. Τραγουδάω για την αγάπη , τραγουδάω για μένα. Θα το φωνάξω σαν ένα απελευθερωμένο πουλί. Τώρα πετάω, έχω φωνή, άκου με να το λέω δυνατά.»

Αυτό είναι κομμάτι από τους στίχους ξένου τραγουδιού και ουσιαστικά αυτό που θέλω να πω δεν έχει σχέση αποκλειστικά με τη μουσική. Έχει να κάνει με το τι εκφράζει τον καθένα από εμάς και με το πόσο όμορφο είναι το αποτέλεσμα όταν ακούμε τα εσωτερικά μας «θέλω». Και να θυμάστε: «ζούμε μόνο μια φορά, αλλά αν το κάνουμε σωστά, μια φορά είναι αρκετή»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου