Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ

 


Γυναίκα της ζωής μου εσύ...

Γλυκιά σαν το παλιό καλό κρασί...

Γυναίκα της ζωής μου εσύ...

Που ανθίζεις σαν τριαντάφυλλο κάθε που μπαίνει η άνοιξη...

Γυναίκα της ζωής μου εσύ...

Την ομορφιά τη δική σου δεν την αγγίζει κανείς...

Γυναίκα της ζωής μου εσύ...

Λάμπεις σαν το χρυσάφι - σαν το πιο πολύτιμο διαμάντι...

Γυναίκα της ζωής μου εσύ…

Το άρωμα σου μένει για πάντα...

Γυναίκα της ζωής μου εσύ…

Φάρος στον ωκεανό

Γυναίκα της ζωής μου εσύ…

Δυνατή κι ακλόνητη σαν βράχος

Γυναίκα της ζωής μου εσύ…

Ασπίδα σωτηρίας

Γυναίκα της ζωής μου εσύ…

Το μεγαλείο της ψυχής σου δεν το έχει κανείς

Γυναίκα της ζωής μου εσύ…

Είσαι σαν το μετάξι - σαν τα αστέρια - σαν την ίδια τη ζωή!



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ



Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης

 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου