Τρίτη 6 Αυγούστου 2019

ΛΑΛΑΚΗΗΗΗΗ!!!! ΟΧΙ ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!





Κυρά μου δεν είναι κουφό το παιδί. Επίσης είναι παιδί και απολαμβάνει τη θάλασσα κάτω από τον καυτό ήλιο οπότε θα κάνει ότι γουστάρει! Όσο και να φωνάζεις αυτός θα κάνει το δικό του!

Επίσης το «Λαλάκης» δεν είναι όνομα! Έτσι τον βάφτισε ο παπάς; Δεν σκέφτεστε το ψυχολογικό τραύμα που θα του δημιουργήσετε; Θα πάει σε ένα μήνα στο σχολείο και η δασκάλα του μέσα στην τάξη θα του φωνάζει Λαλάκη πες μας την άλφαβητα; Έγκλημα κυρία μου! Έγκλημα!


Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στην παραλία δεν βρίσκεστε μόνοι σας. Υπάρχουν κι άλλοι επισκέπτες. Θέλουν την ησυχία τους. Θέλω την ησυχία μου! Να το ξαναπώ; ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ! Είμαι 37 ετών, έχω έρθει για διακοπές όπως όλοι, πίνω τον καφέ μου και διαβάζω τα αγαπημένα μου βιβλία. Δεν έχω καμία διάθεση να ακούω τη φωνή σας μέσα στα αυτιά μου!



Έγινα κατανοητός; Πολύ χαίρομαι! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...