Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΙΠΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΟΥΠΑ




Που κάθε πρωί, με το που ανοίγω τα ματάκια μου, της λέω «καλημέρα». Πηγαίνω στην κουζίνα, πιάνω το μπρίκι, του βάζω νερό και καφέ και το βάζω στο αναμμένο γκάζι. Και περιμένω. Και σκέφτομαι το πρόγραμμα της ημέρας. Γιατί αν δεν βάλεις πρόγραμμα προκοπή δεν γίνεται. Και σε πέντε λεπτά ο καφές είναι έτοιμος. Πηγαίνω στο γραφείο και κάθομαι. Βλέπω τα μηνύματα μου. Κάνω ένα τσιγάρο. Δυο, τρία, τέσσερα, πέντε. Και κοιτώ τον ήλιο απ’ το παράθυρο. Και χαίρομαι. Και χαμογελώ. Και δεν θέλω τίποτα άλλο εκτός από ένα καλό βιβλίο για συντροφιά τους γονείς μου, τα αδέρφια μου και τους καλύτερούς μου φίλους. Ζητάω πολλά; Την κούπα μου την έκανε δώρο η φίλη μου η Νόρα στις διακοπές μας στον Άγιο Νικόλαο στην Αιδηψό. Σημείωσε ότι σε λίγες μέρες από σήμερα ξεκινά το Φεστιβάλ Βιβλίου στο Ζάππειο. Θα είναι και οι Εκδόσεις Πνοή εκεί!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου