Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

ΕΝΑΣ ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΘΝΟ






Με λένε Τζίτζι Τζιτζίκογλου και είμαι και γαμώ τα τζιτζίκια. Είμαι στην εφηβεία μου οπότε βαριέμαι τα πάντα. Τα πάντα εκτός από το να τραγουδάω όταν κάνει ζέστη. Κάθε καλοκαίρι, που κάνει αφόρητη ζέστη, εμείς τα τζιτζίκια ζεσταινόμαστε. Σκάει ο τζίτζικας που λέει κι ο λαός. Τα άλλα τζιτζίκια δεν με απασχολεί τι κάνουν. Εγώ ζεσταίνομαι και τραγουδάω. Νησιώτικα. Ε, αφού μένω σε νησί τι θα τραγουδούσα; Όπερα; Μπού χα χα. Κρύο το αστείο μου αλλά χρειάζεται γιατί η ρουφιάνα η θερμοκρασία έχει ανέβει στα ύψη.

Το όμορφο νησί μου λέγεται Κύθνος. Βρίσκεται στις Κυκλάδες. Και οι Κυκλάδες βρίσκονται στο Αιγαίο Πέλαγος. Και το Αιγαίο Πέλαγος βρίσκεται στην Ελλάδα. Αυτή η χώρα είναι γεμάτη πανέμορφα νησιά με κρυστάλλινα νερά και εξωτικά μέρη.

Στην Κύθνο, όλα τα σπίτια είναι ίδια. Είναι άσπρα με μπλε πόρτες και παράθυρα. Το δικό μου το σπίτι, που δεν είναι δικό μου, βρίσκεται σε μια μαγευτική παραλία που τη λένε Μαρτινάκια. Το σπίτι ανήκει σε έναν Αυτοκράτορα. Δεν είναι αληθινός Αυτοκράτορας. Κανονικός άνθρωπος είναι. Ηθοποιός στο επάγγελμα. Το χειμώνα παίζει στο θέατρο τον Αυτοκράτορα και το καλοκαίρι έχει στα Μαρτινάκια «Rooms to let». Ενοικιαζόμενα δωμάτια το λένε στα Ελληνικά όπου έρχονται οι τουρίστες και παραθερίζουν.
Συνεχίζεται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη για πρώτη φορά στο θέατρο | Από 9/5 στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

  «Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη για πρώτη φορά στο θέατρο | Από 9/5 στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις Το θέατρο «Με...