Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ…





Και δεν φταις εσύ γι’ αυτό. Εγώ φταίω που επέμενα να σε δω από κοντά. Σε ερωτεύτηκα και χαίρομαι πολύ. Γελάω σαν μικρό παιδί. Σε σκέφτομαι και χαμογελάω. Ερωτεύτηκα τα πάντα πάνω σου. Το βλέμμα σου, τα χέρια σου, το λίγο Hollywood χαμόγελό σου. Τα αστεία σου. Το χιούμορ σου. Τον τρόπο που μιλάς. Τον σπάνιο χαρακτήρα σου. Την καρδιά σου που είναι σαν μωρού παιδιού. Σε ερωτεύτηκα και από εδώ και πέρα, κάθε μέρα που περνάει, θα σε ερωτεύομαι όλο και πιο πολύ. Στο υπόσχομαι. Σου υπόσχομαι να σε προσέχω. Να σε έχω αγκαλιά να μη φοβάσαι. Να σου χαμογελώ. Θα έρχομαι κρυφά τις νύχτες. Θα μπαίνω κρυφά απ’ το παράθυρό σου και θα γίνομαι στα όνειρά σου ο πρωταγωνιστής και όχι ένας απλός κομπάρσος. Θα σου γράφω γράμματα, σαν κι αυτό, και θα σου λέω, πόσο ερωτευμένος είμαι μαζί σου. Πόσο – θεέ μου – πόσο. Καλώς ήρθες στη ζωή μου! Σε ευχαριστώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...