Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

21η ΜΑΙΟΥ



Μία από τις πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής μου. Όλοι εσείς με κάνατε ευτυχισμένο με την αγάπη σας. Με τα αμέτρητα μηνύματά σας στο Facebook και στο κινητό. Από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Ευχές από καρδιάς. Οι μισές από αυτές να πραγματοποιηθούν και θα έχω τα πάντα. Το πρωί πήγα στη σχολή με ένα κουτί γλυκά για τους συμμαθητές μου και τους δασκάλους μου. Το μεσημέρι πήγα Στο Σπίτι της Πνοής με ένα κουτί γλυκά για τους εκδότες μου. Το απόγευμα πήγα στο στέκι μου στο κασετόφωνο με ένα κουτί γλυκά για να κεράσω τις φίλες μου. Περάσαμε τόσο όμορφα! Όπως πάντα άλλωστε. Φάγαμε τα γλυκά. Ήπιαμε το καφεδάκι μας. Ήπιαμε και μια μπύρα στην υγεία μου έτσι για το καλό. Οι φίλες μου με γεμίσανε με δώρα. Ας είναι καλά και ας γιορτάζουμε μαζί κάθε χρόνο. Και του χρόνου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....